Déjà vu

Držel mě kolem pasu, já se k němu vytahovala za jeho ramena. "Nechceš..." zašeptala jsem tiše, když se ode mě na chvíli odtáhl, "jít ještě nahoru?"
》Předchozí díl《

"Už na mě nejsi naštvaná?" pohladil mě po tváři.

"Pracuju na tom," usmála jsem se, ale trochu mi tou poznámkou připomněl, co provedl.

Otočil hlavu k taxíku. "Tak já ho pošlu pryč, počkáš tady?" Vlepil mi jemný polibek. "Ale kdykoliv mě můžeš vypakovat, jo?"

"To doufám, že mi nebudeš dělat problémy." Pustila jsem se ho a nechala ho jít zařídit vše potřebné s taxikářem. Potom jsme spolu vyšplhali schody, vstoupili do bytu, kde jsem ho nechala usadit se dle libosti, postavila před něj skleničku a láhev rumu a omluvila se na pár minut, protože jsem si chtěla dát sprchu a spláchnout ze sebe stres z celého dnešního odpoledne. Oblekla jsem si jedny z těch hezčích tepláků, které jsem doma měla, a červené tílko a vrátila se za ním. Pozoroval mě, jak vcházím do místnosti a usmíval se.

"Co je?" zvedla jsem udiveně obočí a zkoukla se, jestli nevypadám moc jak blbec.

"Déjà vu," zasmál se. "Přesně takhle jsem tady na tebe čekal, když jsem tu byl u tebe poprvé. Jen jsi přišla oblečená v županu. Ale tohle ti taky moc sluší..." Vstal a přišel ke mně. "Jako všechno, ostatně."

"Aha...to bych měla začít být asi trochu nápaditější," zasmála jsem se a nechala se jím obejmout.

"Mhm, to asi jo," zašeptal mi do ucha a políbil mě na krk. "Protentokrát ti to odpouštím." Vzal můj obličej do dlaní a políbil mě. Teď už se pozdravily i naše jazyky, zapomínala jsem stát nohama na zemi. Jediné, co jsem vnímala jako záchytný bod, byly moje ruce na jeho bocích. Aniž by se ode mě vzdálil, zacouvala jsem několik kroků dozadu, kde jsem se zády opřela o kuchyňskou linku. Stále mě líbal, utápěl mě ve své vůni, rukama mě hladil po bocích, zádech, tvářích, prsty mi vjížděl do vlasů. Oběma rukama mě vzal za zadek a vysadil na linku. Odtáhla jsem od sebe stehna a objala ho nohama kolem pasu. Chtěla jsem ho mít co nejblíž u sebe. Rukama jsem mu vjela pod tričko a obdivovala po hmatu jeho veliké svaly. Odezva na sebe nenechala dlouho čekat, bez dlouhého otálení mi stáhl tílko přes hlavu a na okamžik ustoupil, aby si mě prohlédl. "Ty jsi tak krásná, není divu, že o tebe musím pořád s někým soupeřit."

Čapla jsem ho za triko pod krkem a přitáhla si ho zpátky. "Jestli budeš mít blbý kecy, tak teprve poznáš, co je soupeření. Last man standing. Myslím, že doteď jsi to měl poměrně jednoduchý." Kousla jsem ho do spodního rtu a taky mu stáhla triko. Usmál se na mou výhružku, vzal do rtů mou pravou bradavku a lehce ji stiskl mezi zuby. "Dám ti pár důvodů k tomu, abys chtěla, abych já byl tvůj 'last man standing'..." Pohrál si s ní jazykem a pak přešel k levé. "Jo? To mě zajímá," zašeptala jsem vyzývavě, ale na konci zalapala po dechu, protože bradavku prudce nasál do úst, což snížilo mým slovům váhu, těm jeho naopak přidalo na významu. "Fajn," dodal a rychle mi stáhnul tepláky, pod kterými jsem už nic neměla. Během stahování si kleknul a už tak zůstal. Líbal mě od špičky pravé nohy až do půlky stehna, potom to zopakoval i u druhé nohy. Nakonec zaparkoval jazykem u mého klitorisu a pohrával si s ním. Tohle jsem si pamatovala. Vždycky ho to bavilo, mě ostatně taky. Pod jeho rychlými pohyby se mi klepala kolena a vzdechy nemohl přeslechnout, i přes to, že jsem mu k uším pevně tiskla vnitřky mých stehen. 

Ještě chvíli jsem se nechala laskat a užívala si ledové vlnky, které vystřelovaly od jeho jazyka až do mého podbřišku. Když už to bylo k nevydržení, vzala jsem do dlaní jeho fousatý obličej a vytáhla ho k sobě nahoru. Políbila jsem jeho šikovné rty a svým jazykem pohladila ten jeho, jako poděkování za dobře odvedenou práci. "Chci tě v sobě," prozradila jsem mu. Nezaváhal. Rozepnul své kalhoty, nechal si je spadnout ke kotníkům, překvapivě snadno se z nich dostal a odkopnul stranou. Já se mezi tím posunula více na kraj linky. Chtěl mě, toužil po tom dát ho do mě a taky to udělal. A já mu nekladla žádný odpor, byla jsem na něj víc, než připravená. Pomalu se do mě celý zasunul a já si zase připadala kompletní. Tenhle pocit jsem s Tomášem nikdy nezažila, to bylo přesně to, co mi chybělo. Ani tisíc orgasmů mi nenahradí tenhle pocit. Stáhla jsem se kolem něj.


Znova mě vzal pod zadkem a pořád s ním uvnitř mě odnesl na gauč. Pomalu mě položil na záda a vzepřel se nade mnou. Podíval se mi do očí, potom sjel pohledem až dolů tam, kde jsme do sebe perfektně zapadali, a zase zpátky k mému obličeji. "Co?" zeptala jsem se překvapena tou nečekanou pauzou. "Nic," probral se ze svého krátkého transu a zatvářil se lehce provinile, jako kdybych ho při něčem přistihla. Pokrčil ruce v loktech, aby mě mohl políbit, načež začal pomalu pohybovat boky. Pohyboval se ve mně pomalu, o to intenzivněji jsem cítila pokaždé, když byl ve mně až po kořen. Lehce zrychloval a moje tiché výdechy se změnily v poměrně hlasité vzdechy. Zarývala jsem mu nehty do zad a začínala se okolo něj pravidelně stahovat. Najednou něco udělal, změnil rytmus, nevím, nebyl čas to zkoumat, protože jsem okamžitě a naprosto nečekaně vyvrcholila. Nedokázala jsem ani vykřiknout, zalapala jsem po dechu a po páteři až do týla mi přeběhl mráz. Trvalo mi dlouho, než jsem opět chytla dech a přestala se klepat. Když si to uvědomil, vstal a chtěl si jít pro kondom. Chytla jsem ho za ruku a natáhla se k poličce pod stolem, kde zůstaly kondomy ještě po Tomášovi. 

Zamračil se, když jsem mu je podala, ale rychle své starosti (alespoň pro tuto chvíli) zahnal. Když si jeden z nich nasadil, zatlačila jsem ho na gauči do sedu a obkročmo jsem se na něj posadila. Přitiskla jsem mu ke krku rty a ochutnávala jeho kůži. Po obličeji mě lechtaly jeho vousy. Vrtěla jsem na něm pánví, zvedala se a zase dosedala, měnila tempo. Opírala jsem se o jeho prsní svaly, zatímco on si užíval v každé své ruce jedno mé prso. Po chvíli přejel dlaněmi po mých bocích, vzal mě za zadek a začal si určovat tempo. Jeho dech začal být trhaný a já cítila, jak se ve mně jeho chlouba pohybuje. Přitiskla jsem rty k jeho bradavce a lehce nasála. Moc dobře jsem věděla, co dělám. Zaryl mi prsty do kůže na zadečku a uvolněně vydechl. Srdce mu bušilo neuvěřitelnou rychlostí, když jsem se nad něj ještě chvíli pomalu zvedala a dosedávala.

Přitáhl si mě k sobě a políbil do vlasů. Něžně mě hladil po zádech a já si užívala spokojenosti, která z něj vyzařovala. Pořád byl ve mně, ale ani jednomu z nás to nevadilo, spíš naopak, nechtěli jsme se od sebe oddělit...

Komentáře

  1. Míváš někdy mokré orgasmy Lee, stříkáš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počtu těch tvých se nikdy nevyrovnám ;)

      Vymazat
    2. No o tom silně pochybuji. Z vlastní zkušenosti vím, že ženský orgasmus je o mnoho silnější, mocnější a delší než to mužské, ehm, ucáknutí. Navíc, muž je v počtu orgasmů za den limitován svým tělem, zatímco, když je rozjede žena, tak je k nezastavení. A to si myslím je i tvůj případ milovaná Lee. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky