Sexem nabité

Ještě ten večer po svatbě, co jsme se spolu poprvé vyspali, odjel Tomáš domů. Měl pořád slušnou hladinku, ale byli jsme domluvení, že až bude doma, napíše. Byla jsem tedy v klidu, když mi přišla zpráva, že je doma a v pohodě.
》Předchozí díl《

Během následujících tří týdnů jsme spolu spali celkem často. Jednou jsem si ho vyloženě zavolala na sex, celý den jsem byla nadržená, a když mi napsal něco ve smyslu, že by si taky potřeboval zablbnout, řekla jsem mu, ať dorazí. Vrhla jsem se na něj hned mezi dveřmi, došli jsme sotva do kuchyně a rozdali si to na kuchyňské lince. Po akci odešel, řekla jsem, že ještě někam musím jít. Kecala jsem, jen jsem chtěla být v klidu doma, pustit si film, nalít si víno a zapálit smradlavou tyčinku. Neřešit.

Spali jsme spolu pokaždé, když jsme se viděli. Jeden pátek večer mě pozval do kina. Vzala jsem si džínovou minisukni bez kalhotek, volné tílko a přes ramena lehký svetřík. Asi deset minut po začátku filmu jsem mu položila dlaň na stehno a pomalu mu ho tiskla a hladila. Nenápadně jsem se přibližovala k jeho rozkroku, kde jsem rozepla zip džínů a zajela mu pod ně několika prsty. Celou dobu jsem upírala oči na plátno. Chvíli mě nechal, ale nakonec mi ruku vytáhl, položil mi ji na stehno a kalhoty si zapnul. Odezva na sebe však nenechala dlouho čekat, asi prokouknul mou nadrženost a levou rukou pevně stisknul mé pravé stehno, načež mi zajel dlaní mezi nohy. Tisknul mi roztoužený klitoris, dráždil ho, když mi začínala vlhnout i sukně, vsunul do mě dva prsty. Jemně jimi pohyboval uvnitř a intenzivně mi třel roztoužený výběžek palcem, dokud jsem tiše nevykřikla v orgasmických křečích. Naštěstí film, na který jsme šli, byl nějaký akčňák, takže můj výkřik zastínily zvuky střelby a rozbíjení aut.

Jednou si mě před otvíračkou zatáhl v Bobrovi do kanceláře, kde mě zvednul do náruče, opřel o chatrnou skříň v rohu a po prvním vyvrcholení si mě otočil zády k sobě, přehnul mě přes rozbitou židli a vrážel do mě tak silně, že jsme ji dolámali na třísky. Při posledním jejím křupnutí jsem se kolem něj stáhla a vyvrcholila podruhé.

Náš vztah sestával v podstatě pouze ze sexu. Občas jsem viděla, že se snaží i o něco víc, ale vždycky nějakým způsobem skončil ve mně. A to byly ty nejintenzivnější a nejzajímavější momenty z celého toho času, který jsme trávili spolu. Necítila jsem se zamilovaná. Vlastně jsem k němu necítila nic víc, než živočišnou potřebu nechávat se jím uspokojovat znova a znova, v posteli, na umyvadle, na balkoně, který jsme měli společný pro celé patro v našem domě, nebo v jeho bavoráku...

Mohli bychom se vidět? Překvapeně jsem koukala na displej svého mobilu, když jsem si otevřela SMSku od Martyho. Zrovna jsem měla volnější chvíli při směně, takže jsem chtěla odehrát nějaký ten šachový tah v partii, kterou hraju přes mobil. Díky zprávě mě ale přešla nálada. Co mi může chtít? Od svatby, ze které jsem odešla, aniž bych se s ním rozloučila, jsem s ním nemluvila. A ani mě nenapadlo, že bychom se spolu měli bavit, jeho chování k Natálii i ke mně, jeho vztahy nevztahy mě vytáčely ještě teď.

Můžeš se stavit kolem devátý u mě třeba... Odepsala jsem mu. V sedm jsem končila v práci, v půl osmé měl přijít Tomáš, to, že se bude stavovat Marty, ho alespoň popíchne včas odejít. V poslední době jsem měla ráda svůj noční domácí klídek a nechtěla jsem, aby u mě někdo přespával.

Ok.

..
..

"Nemáš mě jen na to jedno?" zeptal se mě Tomáš během toho, co jsem mu sotva deset minut po jeho příjezdu začínala rozepínat košili. 

"Jak jsi na to přišel?" Nepřestala jsem.

"Můžu přespat?"

"V devět přijde Marty, chtěl se mnou mluvit."

"Marty? Vy jste nějak v kontaktu?" podivil se a odtáhl mě kousek od sebe. "To mi nevadí, klidně počkám, než si to vyřídíte..."

"Já bych asi byla radši, kdybys nás tu nechal o samotě."

"Aha, no dobře. Co kdybychom spolu teda dneska nespali, můžu objednat čínu, najíme se spolu, pak vypadnu, ať tu na ten rozhovor máte teda klid."

Zarazila jsem se. Myslela jsem si, že ho sex se mnou baví, že si to užívá stejně, jako já, a nemyslela jsem si, že z toho, že nemáme nijak moc hlubší vztah, dělá nějakou vědu. "Chm, jak chceš," odtáhla jsem se a odešla do ložnice pro župan. "Tak já si dám zatim sprchu."

Moc dobře poznal, že o takhle strávenou další hodinu nemám zájem. Odešla jsem do koupelny, kde jsem se svlekla, oblečení hodila do koše na prádlo a ve sprše naštelovala správnou teplotu. Nestihla jsem si ani pořádně namočit vlasy, když se otevřely prosklené dveře sprchového koutu a dovnitř vstoupil nahý Tomáš. Pohladil mě teplými dlaněmi po bocích. Hlavu sklonil k mému krku a políbil mě na něj. Cítila jsem, jak ho vzrušuje jen dotyk našich nahých těl. "Promiň," zašeptal mi do ucha a lehce stiskl můj ušní lalůček mezi zuby. Jeho dech v mém uchu způsobil, že mi po těle přeběhl mráz, po kterém mi obě bradavky zůstaly napjatě stát. Vzal mi obě prsa do dlaní a něžně je tiskl, během toho mě líbal na krku a já z něj vlhla. Když jsem tiše zaskučela vzrušením, otočil mě k sobě čelem a přitiskl zády na chladné dlaždičky na stěně. Omotala jsem mu kolem stehna pravou nohu a tím mu poskytla ideální možnost ho do mě vrazit. A on to pochopil, využil té možnosti, a to doslova. Vrážel ho do mě tak silně a hluboko, že se mi podlamovala kolena, voda, která mi dopadala na dekolt, stékala po jeho tváři, když mi sál a jazykem dráždil bradavky, a dráždila mi klitoris, ze kterého stékala na jeho penis a dál po jeho nohách na zem. Ruce měl pevně opřené vedle mé hlavy a nedával mi možnost úniku, jako kdybych snad uniknout chtěla. 

Už jsem se nedokázala udržet na nohou, tělem mi proudily vlny vzrušení a jen fakt, že jsem musela vzpřímeně stát, oddaloval můj orgasmus. Při poslední vlně vzrušení jsem máchla rukou ve snaze se něčeho chytit. Bohužel pro sprchu, první, co mi padlo pod ruku byla sprchová hadice, kterou jsem úspěšně (nikdy mě nenapadlo, že to vůbec jde) vyrvala z kohoutku. Zatímco jsem rozdýchávala výbuch orgasmu, Tomáš vypínal vodu.

On nevyvrcholil. Místo toho mě nechal, abych se šla osušit, a sám se snažil vymyslet, zda má sprcha půjde opravit, nebo budeme muset nakoupit nové díly.

Akorát jsem se nasoukala do harémových kalhot a tílka, když zazvonil zvonek. Zkoukla jsem hodiny. Devět ještě nebylo, ale nemohl to být nikdo jiný, než Marty. Šla jsem mu tedy odzvonit vchodové dveře a než přišel nahoru, rozčesala jsem si vlasy. Stihli jsme se jenom pozdravit, když z koupelny vyšel polonahý Tomáš, oblečený pouze v džínech, bez ponožek, bez košile, s mokrými vlasy a už od sprcháče začínal větu, že musím začít krotit svoje orgasmy, jinak si zlikviduju byt. Marty vytáhnul obočí, pohledem přelétl ze mě na Tomáše a zase zpátky.

"Sorry, hned vypadnu. Tu hadici si vezmu, zítra ti seženu novou a přijdu ti to opravit," usmál se na mě, a když mě míjel při cestě pro svou košili, přejel mi dlaní po břiše.

Zabouchly se za ním vchodové dveře a ještě několik vteřin bylo ticho.

Komentáře

  1. Tak kuchyňská linka u nás dnes proběhla také a to zezadu do obou otvorů s plácáním po prdelce a s taháním za vlásky, semínko jsem nechal v té zadní. Ono toho za poslední den proběhlo o hodně víc, ale nechci tu tady moc trolit. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Lee, fotografie dokreslující tvé příběhy jsou počítám focené tebou a jsou na nich části tvé osobnosti... Je tomu tak, že? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady nenajdeš nic, co by nebylo 'vytvořené' mnou nebo jinak nepocházelo ze mě 🤔😉

      Vymazat
    2. A proto se mi u tebe tak líbí. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky