Rozepni mi knoflíčky

Zbytek večera uběhl poměrně rychle. Hlavně to tedy asi bylo tím, že jsme se na svatbě už moc dlouho nezdržovali. Zatancovali jsme si spolu ještě asi na dvě písničky, načež jsme se rozloučili s novomanžely a Natálií. Martyho jsme nezastihli, zrovna se někde zašíval, nejspíš šel s několika dalšími Tomovými kámoši na špeka. Byla jsem za to ráda. Natálie mi stačila. Podala mi ruku, kterou jsem s možná příliš zjevnou nechutí přijala, a pronesla, že je ráda, že mě poznala. Zdvořile jsem odpověděla, že já ji taky, ale řekla jsem to jen kvůli Tomášovi, ona moc dobře věděla, co jsem jí ve skutečnosti sdělovala.
》Předchozí díl《

"Nezajdeš se mnou nahoru ještě?" Zeptala jsem se, když šoféři z drink taxi, kteří nás i Tomášova BMW přepravovali, zastavili před vchodem do mého domu. "Potřebuju pomoct rozepnout knoflíčky na šatech, jinak ti v nich budu ještě vařit kafe, až přijdeš příště do Bobra," dodala jsem, když jsem viděla jeho zaváhání. Ostatně to byla pravda.

Nechal zaparkovat svého bavoráka na volné parkovací stání za rohem, zaplatil a vyprovodil mě až k bytu, kde se zastavil a počkal na opětovné pozvání dál. Došla jsem do kuchyně, nalila nám oběma sklenku vody a bílého vína, které jsem si včera otevřela, ale nestihla dopít. Na chviličku jsem se omluvila, odskočila si na záchod a jeho vyzvala, ať si udělá pohodlí. V koupelně jsem si přečesala vlasy a zkoukla, jak jinak vypadám. Pořád ještě celkem reprezentativně.

Vrátila jsem se do kuchyně a našla tam Tomáše sedícího na židli u kuchyňského stolu, ležérně opřeného o opěradlo, s pravým kotníkem přehozeným přes levé koleno, v ruce skleničku s vínem. Vypadal dobře. Sakra dobře. Jeho klukovský šibalský obličej si mě prohlížel. Usmála jsem se, došla jsem si k lince pro svou sklenku, ze které jsem se napila, načež jsem si pomalu sundala jednu botu po druhé. Najednou jsem si připadala drobná a zranitelná. Pomalu jsem přišla bosá k tiše mě pozorujícímu Tomášovi, před ním jsem se otočila k němu zády a přehodila vlasy na stranu. Gesto, které už znal. Jenže teď mě měl svlékat, před tím mě oblékal. Chviličku jsem čekala, ale nic se nedělo.

"Prosím?" koukla jsem se přes rameno, abych ho periferně zahlédla. Vstal, přistoupil ke mně a políbil mě na odhalený krk. Potom něžně, jako když mi je zapínal, povoloval jeden knoflík za druhým, až došel k poslednímu, těsně nad obrysem tang, která tvořila druhý kus oděvu ze dvou, které jsem měla dnes na sobě. Otočila jsem se čelem k němu a lehce si přidržovala ramínka rudých šatů, aby se mi nesesmykly po nahém těle k zemi. Něžně jsem se usmála a upírala oči do výšky do jeho obličeje. "Děkuju..."

Sotva jsem to zašeptala sklonil se ke mně a zhluboka mě políbil. Přitahoval si můj obličej dlaněmi k sobě a ochutnával mě, hrál si s mým jazykem. Na chvíli mě od sebe odtáhl a já se mohla pevně postavit, aniž bych musela stát na špičkách. Jemně sjel špičkami prstů z mých tváří přes krk na má ramena a naznačil, jak rád by mi stáhl ramínka šatů. Po chviličce jsem šaty pustila a nechala ho mi je svléct. Díval se na mě s obdivem, okamžik si prohlížel mé nahé tělo, načež prudce položil své teplé dlaně na boky mého hrudníku a opět si mě přitáhl, abychom se mohli ponořit do ještě hlubšího polibku. Lehce jsem ho směrovala do ložnice. Nechávala jsem ho si myslet, že mě vede on, pomalu jsem couvala, dokud jsem lýtkem nenarazila na rám postele. V té chvíli jsem mu začala rozepínat knoflíky u košile a pak ladně přešla na knoflík a poklopec společenských kalhot. Stáhla jsem mu košili a během toho, co si stahoval kalhoty, jsem si ho prohlížela. Nevyhnula jsem se porovnání jeho těla s Martym a následně Davidem. Postavou připomínal spíš Martyho, nepříliš svalnatý, ale zase ne žádné tintítko, rozhodně neměl vyrýsované buchtičky, jako Marty, ale byl sportovně štíhlý. V trenýrkách se mu rýsovala touha po mně. Usmála jsem se, klekla si před něj a políbila ho na podbřišek. Během toho jsem z něj stahovala i poslední kousek oblečení. Potom jsem ho uchopila do obou dlaní a lehce, bez stisku přejížděla po celé jeho délce. Líbala jsem ho během toho na stehnech a na podbřišku. Nechtěla jsem ho vzít do pusy, hnusilo se mi ocucávat cizí chlapy, potřebovala jsem se k tomu vždycky propracovat časem. A ideálně po sprše. Navíc po Petrovi, který mi ho strkal až do krku a já se nemohla bránit svázaná provazy zařezávajícími se mi do kůže, přiškrcená jeho dlaní pod celou jeho vahou, bych cizího ptáka dotýkajícího se mých rtů nejraději ukousla. A bála jsem se, že bych to ve zkratu opravdu mohla udělat.

Vytáhl mě ze země do stoje, stáhl mi tanga a pak mě položil na postel. Strašně mě chtěl, bylo to znát na jeho vzrušení, na polibcích, které byly zuřivé, na tom, jak rychle dýchal. Ale zároveň byl jemný, dotýkal se mě něžně. Jednou dlaní se opíral o matraci vedle mé hlavy, druhou tiskl má žebra na levém boku. Líbal mě na krku, pomalu přecházel k pravému prsu. Obkroužil mi jazykem bradavku a krátce ji vsál mezi rty. Dost intenzivně na to, aby mi ztvrdla a chtěla víc. Políbil ji špičkou jazyka a pomalu se začal věnovat levému prsu. Levou bradavku dráždil dýl, lechtal ji jazykem, dokud po něm netoužila stejně, jako ta druhá. Rukou sjel z mých žeber přes bříško rovnou mezi nohy. Na nic nečekal a já věděla, že nemusí. Nevěděl o mých úzkostech a já si byla jistá, že teď žádnou trpět nebudu. Nechala jsem ho, ať prozkoumá, jestli jsem na něj dostatečně připravená, a hlasitě jsem vydechla, když mi několikrát rychle přejel přes klitoris. Měla jsem ho napjatý a roztoužený. 


Se zavřenýma očima jsem vnímala, jak se nade mnou napnul. Oběma dlaněmi se opíral o matraci vedle mých boků. Cítila jsem jeho pohled a donutila jsem se na něj podívat. "Chceš to?" zeptal se tiše a něžně. Usmála jsem se a přikývla. Pokusila jsem se vyloudit nějaké slovo souhlasu, ale hlas mě zradil. To mu ale stačilo. Pohladil mě po tváři, pak se opět opřel o matraci a celý se do mě ponořil. Na nic nečekal, nebylo to moc prudké, ale dost na to, abych hlasitě vydechla, zavřela oči a prohnula se v zádech. Začal přirážet. Byl tak pevný! Hlasitě jsem vzdychala při každém přírazu a prsty zarývala do prostěradla. Nedotýkala jsem se ho, nechala jsem ho dělat svou práci, nechala jsem se uspokojovat, brala jsem, a dávala jen to, co si chtěl opravdu vzít. Začaly mi celým tělem probíhat vlny vzrušení. Věděla jsem, co přijde. Ale asi to vytušil, najednou byl venku. Zaskučela jsem jako raněné zvíře. Chtěla jsem se udělat! 

Lehce mi několikrát olíznul můj vlhký naběhlý klitoris, pokaždé jsem se pod tím dotekem otřásla, každý nerv v těle jsem měla napjatý k prasknutí. Oči jsem držela pevně zavřené. Ucítila jsem jeho dlaně na bocích. Nasměroval mě na všechny čtyři. Pohladil mě po zádech a stejně intenzivně, jako prvně, ho do mě vrazil. Chytila jsem se čela postele. Tiskl v dlaních mé boky, směroval si mě naproti svým přírazům. Nešetřil mě. Bušil do mě jako do boxovacího pytle a já to potřebovala. Přitiskl má ramena a hlavu k posteli, prohnul si mě v zádech, aby mohl ještě hlouběji. Měla jsem pocit, že víc už to nejde, ale spletla jsem se. Levou rukou mě mezi lopatkami přidržoval přitisknutou k matraci, pravou mi zajel mezi nohy, kde položil dva prsty na můj klitoris a rychle jimi pohyboval jen několik milimetrů tam a zpátky. To už jsem nevydržela, při jednom z dalších přírazů jsem se kolem něj stáhla a vyvrcholila s tichým zalapáním po dechu. Pomalu se ve mně pohyboval a prodlužoval mou slast, která mu stekla až na ruku, která byla stále přitisklá k mému pulzujícímu klitorisu.

Když se konečně mé křečovité stahy okolo něj uklidnily, vytáhl ho ze mě, stále mě přidržoval obličejem přitisknutou do polštářů a klečíce nade mnou se hnal ke svému vyvrcholení i on. Netrvalo to snad ani čtvrt minutky a ucítila jsem na svých zádech několik potůčků jeho teplého uspokojení. Hlasitě vydechoval, když se mu dech uklidnil, lehl si vedle mě. Položila jsem se na břicho, oči stále zavřené, vnímala jsem své srdce bušící v mých uších, na všechno ostatní jsem zapomínala.

Komentáře

  1. No vida, že to jde. Zdravím Lee a do dáli posílám svůdné políbení vstříc tvému naběhlému klitorisu. A teď se musím jít opláchnout. Děkuji. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky