...Davide,

Leželi jsme vedle sebe v posteli. Přitulila jsem se k němu, objal mě jednou rukou, ale dál zamyšleně koukal do stropu. "Chceš spát?" zašeptala jsem. Měl za sebou dlouhou cestu, celou noc strávil ve vlaku, celý den odepisoval na zprávy svojí partě, kterou náhle opustil pár dní před plánovaným návratem z Itálie, do toho řešil nějaké pracovní věci, k tomu se o mě neustále snažil starat, ačkoliv jsem se mu to zkoušela rozmluvit.


"Štve mě, že jsem tu nebyl. Nikdy tu nejsem, když máš nějakej problém," zabručel tiše.

"Co kecáš? Vždyť jsi tu pro mě pořád. Tak jsi odjel s kamarádama na dovču, no a co, to nikdo nemohl tušit," zvedla jsem se na lokty. Zabručel si něco pod vousy, ale jinou odpověď mi nedal. "Tebe štve, že tu byl Marty, viď?" Opět tiché, nesrozumitelné zabrblání. Usmála jsem se. "Lásko," pohladila jsem ho špičkama prstů po nahém hrudníku. "Ty žárlíš, viď? Víš, že nemusíš. Ty jsi ten, na kom mi teď nejvíc záleží. S Martym jsme si to vyříkali, pomohl mi s Petrem, promluvili jsme si, konečně po tom zmatku, co jsme zažili, naprosto normálně. Ví, že miluju tebe, nechce se mezi nás plést," políbila jsem ho na bradavce. "Nemusíš se ničeho bát. Jsem tvoje, chci tebe. A..." přejela jsem jazykem na jeho druhou bradavku, "chci tě teď," obkročmo jsem si nad něj sedla. "Chyběl jsi mi, tak se teď nezabývej hloupostmi a vyřeš tohle," políbila jsem ho na krku.

Konečně se usmál a chytil mě za boky. Jedním neskutečně rychlým pohybem mě položil na záda a najednou byl nade mnou. Nechápala jsem to, mozek se mi nad tím pozastavil a snažil se to zpracovat. To už mi ale David stahoval tričko přes hlavu. "To víš, že jsi jenom moje. A je správně, že jsem ti chyběl. To jen abych ti nezevšedněl," zašeptal mezi polibky, které mi dával na krk. Pravou rukou mi zajel pod kraťásky pyžama. 

"...Davide," vzdechla jsem, když do mě utopil dva své prsty. 

"M-hmm?" usmál se. "Líbí se ti to?" Nic jsem mu na to neodpověděla. Kousnul mě do bradavky, až to lehce zabolelo, vytáhnul ruku z mých kalhot a za boky mě otočil na kolena. Hrál si se mnou, jako bych byla nějaká panenka. S takovou lehkostí si se mnou pohazoval na posteli, dělal si se mnou, co chtěl. Vždy jen do okamžiku, než jsem s tím začala mít problém, to vždy okamžitě přestal. Byl tak něžně drsný!
Pohladil mě po nahých zádech a stáhnul mi kraťasy, hladil můj vystrčený zadeček, občas mi zajel prsty mezi nohy. Potom je zase vytáhl.
A já jsem poslušně držela. 
Stiskl můj zadek v dlani, plesknul mě po něm. 
Kleknul si za mě a pomaličku do mě vsunoval svůj penis. Byl ve mně celý. Najednou jsem si připadala kompletní, s ním ve mně. Začal přirážet. 
Zapřela jsem se rukama o čelo postele, aby mě od sebe neodstrkoval. Oběma rukama si mě přidržoval za boky, občas mě pohladil nebo plesknul přes zadek. Věděl, že mi to stačí, že už jen z představy, že si mě bere zezadu, šílím. I přes to občas tempo přirážení na okamžik zrychlil. 
Klepalo se mi celé tělo, byla jsem na okraji útesu, věděla jsem, že když z něj skočím, bude to znamenat neskutečné uspokojení, jednou rukou jsem křečovitě chytla prostěradlo. Ale ještě chvíli, ještě chvíli na okraji... Přirážel silněji. Nevydržela jsem to. 
S hlasitým vzdechem jsem vydechla a chytla jednu jeho ruku, kterou měl na mém boku, do dlaně. Chtěla jsem se ho držet, lapala jsem po dechu.

Ležela jsem na zádech, on byl na boku vedle mě, hladil mě po těle a nechával mě vzpamatovat se. Když viděl, že už jsem zase zpátky nohama na zemi, políbil mě a natáhl se pro kondom. Usmála jsem se a maličko jsem roztáhla nohy. Znova mě políbil a pak ho do mě strčil a začal přirážet. Tiše jsem vzdychala, jednou rukou jsem ho hladila po hrudníku, druhou jsem ho lehce chytla pod krkem. 
Přirážel čím dál rychleji, vzal si do ruky jedno mé prso a pevně ho stisknul. Kousnul se do rtu a potom tiše vydechnul. Cítila jsem, jak ve mě vyvrcholil. 
Klesnul nade mnou na lokty a rychle vydechoval.

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky