Pojď nahoru

Potřebovala jsem ho tam. Jeho ruku, jeho celého. Chtěla jsem, aby si mě vzal. Hladil mě na stehnech, prsty mi přejížděl mezi nohama, hrál si s mými chloupky vyholenými do malého trojúhelníčku. Začínala jsem šílet. Záměrně mě provokoval, snažil se mě vzrušit k šílenství. Držela jsem ruce nad hlavou. Líbilo se mi, že se o mě staral, že se mě dotýkal, i když jsem mu to neopětovala. Pohrával si s mým klitorisem, tisknul mě v dlani. Hlasitě jsem vzdychala, klepaly se mi nohy z toho, jak si se mnou hrál, provokoval mě, vzrušoval mě, připravoval si mě, ale víc už jsem připravená být nemohla.

》Předchozí díl《


"Chceš víc?" zašeptal mi do ucha a políbil mě pod ním. Naskočila mi husí kůže.


"Jo," odpověděla jsem mu namísto jednoho ze vzdechů.


Zvednul se na lokti a jedním kolenem se opřel o matraci mezi mýma nohama. Byl nade mnou, díval se na mě, v jedné ruce tiskl moje prso, druhou mě hladil na boku. Špičkou svého penisu se dotkl mé vlhké roztoužené skulinky.


Co se to se mnou zase děje?! Zatnuly se mi všechny svaly na břiše, vnitřní strana stehen šla do křeče, maličko jsem ho stiskla nohama, ruce, které jsem měla poměrně klidně zvednuté za hlavou najednou rychle vystřelily na jeho ramena. Chtěla jsem ho cítit v sobě, ale nějaký nepochopitelný panický záchvat se ho zase pokusil zastavit. Hluboce jsem se nadechla. Třeba si toho nevšiml. 


Políbil mě na krku, pohladil po boku, stehně, až na lýtko a zase zpátky, políbil mě na tváři a na rty. "Pojď nahoru," zašeptal a slezl ze mě. Položil se na záda vedle mě a lehce si mě přitáhl k sobě na klín. Zvedla jsem se a obkročmo jsem si klekla nad něj. Několika hlubokými nádechy jsem rozdýchala křeč, která z nepochopitelného důvodu krátce ochromila celé moje tělo, a pomalu se zase uvolňovala. Políbila jsem ho. Líbali jsme se dlouho, dokud jsem si nebyla jistá, že už jsem zase v pohodě. Zase jsem z jeho doteků začínala chtít ho poznat úplně, celého, ve mně. Prolíbala jsem si cestičku přes jeho krk, kde mě lechtaly jeho vousy, až na bradavky. Obkroužila jsem jeho pravou bradavku jazykem a dala mu na ní lehoučkou pusu, tu levou jsem vzala rovnou mezi rty a hrála si s ní jazykem. Tiše vzdechl a nasměroval oběma rukama mé boky přímo nad svůj penis. Cítila jsem, jak se jeho špička chce prodrat do mě. "Sedni si na mě," řekl tiše.



"Chceš být ve mně?" Pohladila jsem ho po tváři a udržovala si ho mezi nohama tak, aby se ani trošku nedostal do mě, ale aby mi stačil jediný pohyb a byl by tam celý.


"Všechno je jen v tvojí režii," zašeptal tiše a pevně mi stiskl stehna v dlaních. "Ale strašně tě chci, klidně budu žadonit, jestli to pomůže," hodil na mě psí pohled.


Usmála jsem se. "Ty bys mě i prosil?" zašeptala jsem a políbila jsem ho na uchu. Pod pravou rukou, kterou jsem ho hladila na paži, jsem ucítila, jak mu z mého dechu naskočila husí kůže.


"Um-hmm..." vydechl a chytil mě za boky. Políbila jsem ho těsně pod uchem a ucítila na jeho kůži nové vzrušení. "Lee, prosím, chci být v tobě."


"Dobře..." Posadila jsem se na něj. Silně stiskl moje boky, až to zabolelo. Zaryla jsem do něj nehty, protože cítit ho v sobě byl neskutečný pocit. Veškeré moje nastřádané vzrušení z jeho provokací jako kdyby dostalo povolenku se uvolnit, po páteři mi projela mrazivá vlna a já měla co dělat, abych nevykřikla a utlumila to jen na hodně hlasitý vzdech. Udělala jsem na něm několik pohybů pánví nahoru a dolů, načež mi něco došlo. 


"Dejve, já neberu prášky..." narovnala jsem se na něm, natáhla jsem za sebe paži a stiskla v dlani vnitřek jeho stehna. "Vydržíš to, nebo..."


"To zvládnu, neboj," pohladil mě jednou dlaní po tváři a ruku tam už pak nechal. Nikdy jsem nebyla zastáncem nechráněného sexu, ale teď jsem už nechtěla nic měnit. 


Pohybovala jsem boky nahoru a dolu, jednou rukou se opírala o jeho hrudník, druhou o zeď za jeho hlavou. Tiše vzdychal, chvílemi měl paže položené nad hlavou, jindy se jimi dotýkal kůže na mých zádech a břiše, hrál si s mými prsy. Vzdychal čím dál hlasitěji, užíval si to, viděla jsem na něm, jak se snaží se do mě neudělat. Rukama přejel z mých prsou na můj zadeček a pevně mě na sebe posadil, zabránil mi v pohybu. Krátká pauza na rozdýchání. Jednu ruku mi položil na rameno, druhou na záda a lehce mě položil na postel, ale stále zůstával ve mně. Zase byl nade mnou, políbil mě na krku a pomalu ho ze mě začal vysunovat a zasunovat. Nenápadně přidával na tempu. Rozklepaly se mi ruce, jednou jsem stiskla prostěradlo, druhou jsem se pevně chytla Davidových zad. Probíhaly mnou vlny vzrušení, vlny...moje vzdechy ztichly, nebyla jsem schopná vydat hlásku, snažila jsem se nadechnout, ale nešlo to. Lapala jsem po dechu, Dejv se na mě lehce položil a objal mě. Pochopil, že takhle silné vyvrcholení jsem nečekala. Nejspíš ani on. 


Konečně jsem se pomalu zhluboka nadechla. Pro jistotu ještě dva nádechy a výdechy, potom jsem ho zatlačila zády na postel. Nehty jsem mu přejela po stehně a vzala ho do ruky. Lehce jsem ho držela v dlani a rukou pohybovala nahoru a dolů po jeho stále ještě neuspokojeném, ale po uspokojení toužícím penisu. Políbila jsem ho na uchu. "Lee," vzdychl. Další polibek patřil levé bradavce, při něm jsem ho stiskla trochu víc, přidala na tempu. Sotva jsem se dotkla špičkou jazyka pravé bradavky, vydechl s tlumeným vzdychem, cítila jsem, jak se mi po ruce rozlilo jeho teplé uspokojení.

》Další díl《

Komentáře

  1. Řeknu to takhle. "Hlasitě oddechuji, před očima se mi dělají mžitky, celý se chvěji a má stehna i s bříškem zdobí čerstvá láva bělostné smetánky. A to vše díky tobě milá Lee. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Skoro jako by to zažívala sama Lee!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky