Už mě chceš v sobě?

"Kdybych se s tebou chtěla vyspat, spal bys s ní, nebo se mnou?"

"Myslím, že je jediný způsob, jak to zjistit..." usmál se, ale nic neudělal. Natáhla jsem se k němu přes stůl a políbila ho.


Oplatil mi to, ale nepokračoval. Vzala jsem ho za ruku. "Nechceš?"

"Chci, vážně moc, ale vůbec mě neznáš, nebo si mě nepamatuješ. Nebo si se mnou hraješ, já nevím. Nepřijde mi to správný," stiskl mi ruku.

Naprázdno jsem polkla. "Ničemu to nemůže ublížit, nehraju si s tebou, neznám tě, ale znám tvojí vůni, věřím ti, chci tě... Slibuju, že z toho nebudu dělat žádnou vědu," vstala jsem a dřepla si před něj.

Chvíli se mi upřeně díval do očí, potom sjel pohledem na mé modřiny a vpichy. Pokrčila jsem ruce v loktech, abych to skryla, a tak se mi zase zadíval do očí. Nadechl se. "Nic to nebude znamenat, dobře?" Počkal, než přikývnu a políbil mě.

Pomohl mi vstát a znova mě políbil. Přeběhl mi mráz po zádech až nahoru na temeno. Přitiskl si mě na tělo, jednou rukou mě držel za bedra, druhou zapletl do mých vlasů a během stálého líbání mě navigoval do vedlejšího pokoje do postele. Úplně jsem se v něm ztrácela, jako kdyby mi v celém těle vybuchovaly malé bombičky a lechtaly a chladily a vzrušovaly celé mé tělo zvenku i zevnitř. U postele ze mě stáhnul triko, to samé jsem udělala jemu. Měl neskutečné tělo, vypracované svaly, byl jak z časopisu. Přitiskla jsem své rty k jeho krku a postupně jsem se přelíbala přes jeho prsa a bradavky až k pupíku a tak strašně sexy čárce z chlupů vedoucích až pod jeho kalhoty.

Rozepla jsem mu kožený pásek kalhot a zaposlouchala se do jeho spokojeného vrnění tak, že jsem zapomněla cokoliv dělat. Připomněl mi to stisknutím své ruky, kterou měl zamotanou v mých vlasech, v pěst. Zatahal mě za vlasy a já na truc nepokračovala dál. Rozepl si tedy knoflík a zip svých džínů sám a za vlasy mě vytáhl nahoru. Jemně mě strčil na postel a stáhnul mi legíny. Ležela jsem před ním jen ve spodním prádle a roztékala se blahem pod jeho velikýma teplýma rukama, které mě hladily a tiskly po celém těle.


Políbila jsem ho, ale odtáhl se. Sevřel obě má zápěstí v jedné své ruce, jako kdyby mi je svázal, nad mou hlavou, rozepl mi podprsenku a něžně mě kousl do bradavky, která toužila po jeho rtech. Něžně, ale stejně do bolesti. Tiše jsem zaprotestovala. "Ticho, zas tak tě to nebolí," vynadal mi, stiskl mezi rty i druhou bradavku a volnou rukou zajel pod kalhotky. Hlasitě jsem vydechla a zavřela oči. Přiložil rty k mému krku a lehce mě hřál a tisknul mezi nohama. Chtěla jsem ho tak moc, k zbláznění moc. Ale jen mě provokoval.

"Marty..." zašeptala jsem a zahleděla se mu do očí.

"Chceš mě?" Usmál se na mé zoufalé zasténání. Pustil mi ruce. "Tak pokračuj, ať mi neuschneš," zašeptal mi do ucha a nechal mě olíznout dva jeho prsty, které jsem mu svým chtíčem namočila. Poslechla jsem ho a během toho, co si vytahoval kondom z kapsy a nandaval si ho, jsem si se sebou hrála sama. Tak, jak dokonale časopisové měl tělo, tak jako z magazínu vystřižený byl i pod kalhotami.

"Hodná holka," usmál se a opět nade mnou přebral iniciativu. Dotknul se mě svým pevným penisem, ale nezasunul ho, ne úplně, jen mě provokoval, jen pár milimetrů, a zase ven.

Zavrčela jsem na něj, zasmál se, políbil mě pod pravým uchem. "Už mě chceš v sobě?"

Zakousla jsem se mu do trapézu. "Chci tě celou dobu!"

Konečně ho do mě strčil celého. Byl tak pevný a velký, projela mnou vlna teplého uspokojení, jako kdyby do mě vrátil něco, co tam vždy bylo a patřilo a někdo mi to sebral. Pomalu se ve mě pohyboval, hrál si při tom s mými ňadry. Postupně zrychloval tempo a já se začínala chvět uspokojením. Ani jsem si neuvědomila, že to dávám najevo poměrně hlasitě. Položil mi dlaň přes ústa a to byla poslední kapka. Projela mnou silná vlna uspokojení, rozklepala jsem se mu pod tělem, jako kdybych měla tu největší zimnici. Ještě chvíli něžně přirážel a uspokojeně vydechl. Klesl nade mnou na lokty, položil své čelo na mé a rychle vydechoval.

Chvilku jsme leželi mlčky vedle sebe, já se vracela zpátky na zem, on - soudě dle jeho výrazu - spíše přemýšlel, co se to vlastně stalo a děje.

"Vážně nejsi jako Lee, kterou jsem znal," pronesl zamyšleně a pomalu se zvedal.

"Co to znamená?" Nebyla jsem si jistá, jestli se nemám urazit.

Natáhl si kalhoty a podal mi mé oblečení ze země. "Nic, jen se to snažím pochopit. Nemluvíš jako ona, nechováš se jako ona... tohle bylo taky jiné. Ale vypadáš stejně. A ty jizvy..."

"Nejsem ona. Můžeš to, prosím, přijmout?" Oblekla jsem se.

"To není tak snadné."

Zasmála jsem se a nahodila ironický tón: "Za to pro mě je to jednoduché." Po pravdě mě samotnou děsilo, jak snadno jsem to přijala.

"Máš pravdu, promiň. Měl bych už jít," prohodil.

"Cože?"

"Řekli jsme, že to nic nebude znamenat. A musím si to nechat trošku projít hlavou," vysvětlil. "Navíc budu teď tvůj nadřízený, nesmíme si to nechat přerůst přes hlavu."

"Počkej, ty mi dáš tu práci?" Nějak jsem s tím nepočítala, po tom, jak to proběhlo odpoledne, a že nejsem nejspíš ten, komu tu práci nabídl.

Kouknul na mě podobně překvapeně, jako já na něj. "Jasně, nebo ji nechceš?"

Vehementně jsem ho ujistila, že o tu práci vážně stojím, prozvonila jsem ho, abychom zjistili moje telefonní číslo, a vyprovodila jsem ho před dům.

Komentáře

Oblíbené příspěvky