Lehce lechtivé III.část

Nejprve jsem překvapením naprázdno zalapala po dechu, ale neváhala jsem moc dlouho a svolila k mému připoutání. Přeci jen ten pocit bezmoci bych si ráda užila, navíc s někým, jako je tenhle mladý a energií čišící muž.

Levou ruku mi připoutal k levé noze pelesti pouty, pravou k opačné noze šátkem. Triko už jsem měla sundané z obýváku, takže se nyní pustil do kalhot. Pomalu mi je stahoval až ke kotníkům a líbal každý kousek mé nově odhalené kůže. Když mi je konečně stáhnul, dal se do laskání mého podbřišku. Já před ním bezmocně ležela a jediné, na co jsem se vzmohla, bylo tisknutí jeho boků mezi mými stehny.

Netrvalo dlouho a dostal se opět k mým dvěma prsům stále ještě pevně staženým černou podprsenkou, chvíli je laskal přes látku, nakonec mi však rozepnul háčky na zádech a kousek oblečení nemilosrdně odhodil na zem. Sotva se na ně přilepil svými ústy, prohnula jsem se v zádech vzrušením. Tento pohyb bral jako pobídku a dlaní mi zajel do rozkroku. S každým pohybem jeho prstů, rtů nebo jazyku se mi rozklepávala kolena víc a víc.

Zavřela jsem oči a vychutnávala si chladně vlny vzrušení, které proudily celým mým tělem. Moc dlouho neváhal, slyšela jsem, jak si stahuje kalhoty a ucítila, jak do mě vniká. Ještě pár minut mě nechal přivázanou, načež mi rozvázal šátek na pravé ruce, takže jsem se mohla hýbat. Otočil si mě zády k sobě, pořádně plácnul přes zadek a chytil za vlasy.
O několik desítek minut později jsme padli vedle sebe do peřin a usnuli.

Vzbudila mě obrovská bolest v levé ruce, stále jsem ji totiž měla připevněnou k pelesti. Rychle jsem se vzpamatovala a sáhla po klíčku ležícím na nočním stolku. Budík ukazoval 4:30 a začínalo svítat. Právě čas doběhnout domů, osprchovat se a převléct… Zrak mi padl na fotku stojící vedle budíku. Krásná blondýnka s příjemným úsměvem. Věděla jsem to! Má přítelkyni… Bastard, a bez problémů tady, na jejich posteli, obdělává mě! Kdyby aspoň někde jinde…

Posbírala jsem své svršky ze země a z gauče a napůl oblečená, napůl obutá jsem vypadla z bytu. Hlavně že jsem si včera říkala, jaká to byla chyba, strávit s ním vášnivý večer. "Neopakuj včerejší chyby."

Potkala jsem ho až v autobuse. Ani jsem se na něj nechtěla podívat, ale nedal mi šanci.

"Proč jsi tak zmizela?" zeptal se, jako by se nic nedělo.

"Máš přítelkyni," podotkla jsem a dívala se z okna.
Jednu ruku mi položil na stehno, druhou mě vzal za bradu a otočil obličejem k němu. "Já myslel, že to nebereš vážně…"

"Neberu, ale nejsem mrcha, která chce spát holce v její posteli s jejím chlapem!" vytrhla jsem se mu.

Zbytek dne jsme spolu už nepromluvili. Ani nevím, co mě tak rozčílilo. Nevadilo mi, že mě využívá jako hračku, vždyť já jeho taky. Ani to, že jí zahýbá, do toho mi nic není, to je jeho věc. Asi se mě dotklo, že mě tahá do jejich hnízdečka. Do bytu, kde se ta holka cítí bezpečně. Jinak vážně nevím.

Ani cestou z práce jsme neprohodili ani slovíčko. Dorazila jsem domů, převlekla se do tepláků a chlupatých ponožek a nažhavila počítač. Z nějakého důvodu jsem si vyhledala jméno mého úletu na Facebooku. Stav - zadaný. Klikla jsem si na profil jeho přítelkyně. Je pěkná, nechápu, proč ji podvádí, podle fotek se zdála oblíbená a zábavná.

Už začínala být tma a já stále procházela jejich fotky, mnohé společné. Deptala jsem sama sebe, trápilo mě vidět muže, se kterým jsem strávila dvě bezhlavé noci.

Rozhodla jsem se jít spát, tohle nemá cenu, mučit se.

Vyčistila jsem si zuby, opláchla ze sebe špínu dnešního dne a své svršky nechala pohozené v koupelně. Když jsem doma sama, spím jen tak, neobtěžuju se lézt do pyžama. Proto mě překvapil zvonek, který zazvonil, sotva jsem zalehla. V rychlosti jsem na sebe natáhla župan a otevřela.

"Jak víš kde…" vyjeveně jsem koukala na úlet stojící přede dveřmi. Nedala jsem mu přece svojí adresu.

Nenechal mě dopovědět a umlčel mě polibky.

Dotlačil mě na postel, v mém 1+1 nebylo těžké vytušit, kde spávám. Shodil ze mě župan a já před ním spočinula úplně v rouše Evině. Pár sekund si mě s úsměvem prohlížel a pak si stáhnul svoje oblečení.

Mám tohle zapotřebí? Vzbudila jsem se ráno po jeho boku. Jednou fajn, ale hned třikrát?

Převalovala jsem se tak dlouho, dokud se neprobral.

"Proč jsi přišel?"

"Není to jasné?"

"Máš přítelkyni."

"Byla na pracovní cestě, dneska se vrací."


Později téhož dne jsme se dozvěděli, že partnerka se vrátila už včera, našla mé kalhotky pod postelí - proto jsem je nemohla ráno najít - a rozešla se s ním. Úlet se zachoval neopatrně a násilím (tentokrát jsem vážně nechtěla) mě políbil přímo před šéfem a ten mě vyhodil. Jeho ego neuneslo, že o něj už nestojím, ale vyrazit si s chlapem, jako je nováček, o to zájem mám, a s úletem jsem se odmítla ještě někdy vidět.


Související články:

Komentáře

Oblíbené příspěvky