Lehce lechtivé II.část

Zavedl mě na pánské záchodky. Bylo teprve něco kolem desáté, ale už to tam zapáchalo, jako kdyby byly tři ráno.

Romantika jak stehno, ale nedá se říct, že by mi to zrovna v té chvíli vadilo. Kabinka, do které jsme na první pokus zapadli, nebyla zvlášť špinavá, a když jsem chtěla cítit něco jiného než čpavek z toalet, přivoněla jsem si k němu.

Přirazil mě k vykachlíkované stěně kabinky a strčil mi jazyk do úst. Tohle jsem vždycky milovala, když se se mnou chlap nepáral a nehrál si na něžnůstky. Levou rukou mi držel obličej, zatímco pravou vjel pod tričko a tisknul mi ňadra pouze přes podprsenku. Rozepla jsem mu kalhoty a pravačkou se mu dostala pod ně. Vážně mě chtěl, teď jsem to cítila i ve své ruce. Nebyl ani jeden z velikostních extrémů, spíš takový střed, ale to mě zrovna netrápilo. Chvíli jsem mu dělala příjemně ručně, ale potom mě zastavil a ze zadní kapsy vytáhl kondom. Malinko mě to zarazilo, to na mě bylo tak moc vidět, že to takhle dopadne? Nebo je jen tak přehnaně opatrný? Nevadí!

Vyhrnul mi sukni a zajel pravou dlaní pod tanga. Projela mnou vlna vzrušení, tak moc jsem ho chtěla. Konečně jsem byla ráda za odpolední vedro. Nemám zbytečně moc hadříků. Druhou rukou si nasadil ochranu, odsunul mé spodní prádlo stranou a zvednul si mě podobně jako na parketu. S tím rozdílem, že tentokrát jsem se na něj posadila. Hned při prvním spojení jsem mu zaryla nehty do ramen a netrvalo dlouho a zaryla jsem mu je do nich znova a ještě bolestivěji.

Ráno se mi vstávalo ještě hůř, než včera. Spát jsem nešla o tolik později než obvykle, ale vidina, že se s ním potkám, mě moc nelákala. Jak se mám chovat? A jak se bude chovat on? Nejsem zvyklá si takhle povyrážet s lidmi, které potkávám denně. Poprvé a naposledy se šéfem a od té doby vím, že to je chyba. Navíc i přes naši noční aférku, stále si myslím, že není singl.

Potkali jsme se opět v autobuse. "Ahoj," pozdravil mě suše a vyndal si ze sáčku housku, kterou měl na snídani. Ahoj?! Vážně jen ahoj?! No vlastně proč ne, budeme se tvářit, že se nic nestalo.

Cestou na oběd jsem jen tak ze zvědavosti prošla kolem jeho stolu tak, abych si mohla prohlédnout fotku stojící vedle jeho počítače. Byla to fotka tmavě hnědého pitbula. Překvapilo mě to, že by byl přece jenom nezadaný? Kdyby měl přítelkyni, nestála by mu tu fotka psa, ne?

Po obědě si mě odchytl a zatáhl do prázdné místnosti s tiskárnou. Přirazil mě k zavřeným dveřím a přiblížil svůj obličej k mému.

"Počkej!" zastavila jsem ho, když byl pár milimetrů od mých rtů.

"Co je?" byl překvapený, že ho nechci tolik jako včera.

"Já nemůžu tady. Šéf by mě vyhodil," objasnila jsem mu.

"Tak fajn, přijdeš dnes ke mně?" šokoval mě.
"Nevím, kde to je," odpověděla jsem, "a nevím, jestli chci," dodala jsem, abych nevypadala moc lehce, i když na to už bylo asi pozdě.

"Napíšu ti adresu. V osm tě budu čekat."

Po zbytek dne jsme spolu nemluvili, pouze jsme si předali lísteček s adresou. Ani během společné jízdy autobusem jsme neprohodili ani slovíčko.

Večer jsem se vysprchovala, převlekla se do čistého a v půl sedmé se vydala k domu, ve kterém bydlel. Ani nevím, proč přesně jsem tam šla… teda, chtěla jsem si užít, ale věděla jsem, jak drahá zábava by to mohla být.

Už na mě čekal. Na obývacím stolku stála mistička preclíků a víno se dvěma skleničkami. Usadili jsme se na zeleném gauči a pili. Seděli jsme tak dvě hodiny, zapálili svíčku, abychom na sebe při stmívání viděli, a vypili tři lahve vína. Byl vážně téměř dokonalý, zelené oči, kterých jsem si včera ani nevšimla a stále to strniště na bradě. Na znatelné lícní kosti jsem si musela sáhnout. Včera jsem se vyžívala ve vlasech a obličej jsem trochu ignorovala.

Můj dotek bral jako pobídku k něčemu víc. Naklonil se ke mně a líbáním mě položil na záda. Přilehnul na mě, abych se mu nevysmekla a šikovně mi stáhnul tričko. Líbal mě na krku, v dekoltu, na břiše, podprsenku stáhnul níž, aby se dostal na ta má intimní místa, kterých si včera moc neužil. Netrvalo dlouho a dostal se mi i do kalhot. Chvíli mě tam dole dráždil, ale po chvíli přestal. Vstal, sebral mě z gauče a odnesl do ložnice na postel. Posadil se mi na kyčelní kosti a já cítila jeho chtivý rozkrok i přes džiny, které měl na sobě. Natáhl se k noze postele a něco z ní sundal.

"Nevadí?" usmál se a ukázal mi na svém pravém ukazováku se pohupující pouta s černým plyšem.




Související články:

Komentáře

Oblíbené příspěvky