Podtlakový Valentýn

Znali jsme se dlouho. Teda vlastně jsme se úplně neznali, hráli jsme spolu několikrát nějakou onlinovku a tak nějak jsme se navzájem padli do noty komentáři, které jsme během hry psali do chatu. Vyústilo to v to, že jsme si začali psát i mimo hru. Jednou jsme spolu po chatu pili víno, u každýho padla flaška a najednou jsme se přistihli, že si píšem větší prasárničky než obvykle. Začala jsem z toho být nějaká nadržená, tak jsem to stočila na sex po chatu. Dřív mi psal, že je dominantní typ, a hned při první příležitosti mi to dokázal. Psal mi, co mám dělat, a já ho poslouchala. Občas jsem si trochu něco přidala, ale když jsem mu o tom napsala, nevadilo mu to, naopak byl rád. Prý se u toho pěkně udělal. Jestli je to pravda nevím, já každopádně byla pořádně. Od té doby jsme to začali praktikovat častěji.

Ne vždycky jsem si to u toho opravdu dělala, občas jsem mu jen s úsměvem na tváři psala, co právě dělám a co bych dělala jemu, ale nakonec jsem to večer ve sprše pokaždé dohnala. Po asi dvou měsících od začátku našeho dopisování a asi měsíci od prvního online sexu jsme se domluvili, že si zapneme webky. Ale ne tak, aby nám bylo vidět do obličeje, jen tělo. A tak dalších pár mých orgasmů měl šanci i vidět. 

Psala jsem si s ním ráda, neměla jsem ho jen na sex, mohla jsem s ním řešit všechno, byl to spíš takový nejlepší kamarád s výhodou. Online nejlepší kamarád s výhodou. Něco jako imaginární kámoš, všechno s ním bylo tak snadné. Nepotřebovali jsme se vidět. Domluvili jsme se, že kdyby jeden chtěl toho druhého poznat osobně, řekneme si to a nějak to vyřešíme. Ale neměli jsme o to zájem, ta anonymita nám oběma vyhovovala. Stejně jako jsme byli domluvení, že když někdo z nás někoho potká, nebo s tím dopisováním bude chtít kvůli něčemu jinému přestat, okamžitě to sdělí tomu druhému. Bylo to tak snadné.

T: Chci ti něco dát, když bude ten Valentýn... Napsal mi na začátku února.
L: Počkej, já nevěděla, že jsme ve fázi dávání si dárků k Valentýnu. To zní nějak moc vážně už... Odepsala jsem mu trochu překvapeně.
T: Neboj, nic takovýho v tom nehledej. Je to možná trošku sobecký dar... 3:) 
L: Jak mi to chceš dát? 
T: Někde ti to nechám... Nebo ti to pošlu...

Nakonec mi ho poslal do zásilkovny, kterou jsem si sama vybrala. Jméno na balíček uvedl to, které jsem používala v chatu. Bylo falešné, ale znělo poměrně reálně, takže se nad tím pravděpodobně nikdo nepozastavil.

Rozbalila jsem to až večer na Valentýna, když jsme si začali psát. Oblekla jsem si na to černou erotickou košilku a tanga, na obličej jsem si dala škrabošku pro případ, že bych omylem na kameru ukázala obličej. 

Z krabičky jsem vytáhla podtlakový vibrátor. Jednou jsem se o něm zmínila při našem dopisování, že jsem o něm slyšela, ale nikdy jsem se nedostala k tomu, že bych si ho koupila. On už s tím prý měl zkušenost, nějaké jeho bývalky ho používaly, prý s tím měly nejlepší orgasmy.

T: Chci, aby sis teď lehla na záda a roztáhla nohy přímo na webku. Šel rovnou na věc.
L: Co nějaká předehra? Usmála jsem se pro sebe, ale udělala jsem přesně to, co chtěl, ostatně, umírala jsem touhou si to přiložit na klitoris, už jen ta zvědavost mě dostatečně vzrušila.
T: Dělej, co ti říkám. A nic nepiš, soustřeď se jen na to, co máš dělat a jak se cítíš.

A tak jsem nic nepsala.

T: Přilož si ho na klitoris a zapni ho. Na nejnižší stupeň. Pootevřela jsem lehce pusu. Byl to příjemný pocit, něžný, rozhodně se s touhle intenzitou neudělám, ale je to moc fajn.
T: Zvyš intenzitu o dva stupně. Překvapilo mě, že o dva, ale poslušně jsem dvakrát stiskla tlačítko. Najednou to bylo mnohem silnější. Během dvou vteřin jsem jí měla tak vlhkou, že to musel vidět i přes kameru.
T: Ještě o jeden... Tohle bylo, jako bych se omylem přemáčkla aspoň o tři. Z něžného sání ta věcička přešla do poměrně intenzivního dráždění, až jsem se lehce prohnula v zádech a instinktivně stáhla kolena k sobě.
T: Roztáhni je... A nech ho tam pěkně přiloženého...
T: Sakra, chtěl bych ti ho tam strčit. Máš tak pěknou kundičku. A líbí se jí to, vidím, jak ti teče blahem. Měl pravdu, cítila jsem, jak mi po zadečku stéká kapička rozkoše.
T: Tak přidej ještě o stupeň... Začaly se mi klepat nohy. Věděla jsem, že za chvíli budu. Sakra, to je fofr.
T: Přidej... Rukou, kterou jsem nedržela vibrátor, jsem začala drtit příčku v čele postele.
T: Přidej... Rozkázal po pár vteřinách znova.
T: Přidej... Tohle pro mě byla poslední kapka. Poslední přidání. Poslední kapka rozhodně ne. Prohnula jsem se v bedrech a na několik vteřin nedokázala myslet. Byl to tak zvláštní orgasmus, jako kdyby mi mezi nohy strčil kostku ledu. Záblo to. A bylo to mokré. Cítila jsem, jak jsem si namočila prostěradlo.
T: Nech si ho tam, jen ho o pár stupňů uber. Napsal rychle, když jsem vibrátor odlepila od svého klitorisu. A tak jsem poslechla.
T: Přidej... Napsal po pár vteřinách.
T: Přidej... Podle mě tuhle zprávu jen kopíroval. Koutkem oka jsem zahlédla v rohu monitoru, jak si ho honí.
T: Přidej... Jedna zpráva za druhou. A najednou další orgasmus. Teď jsem ho úplně nečekala, přišel okamžitě po zvýšení intenzity.
T: Hodná holka... Nech si ho tam a uber... Neopovažovala jsem se to neudělat, zjevně věděl moc dobře, co po mně chce. Utíral se ubrouskem. Asi se mu to povedlo spolu se mnou.
T: Přidej o dva... Poslechla jsem. Ležela jsem tam, s vibrátorem na klitorisu, jednou rukou drtila příčku za hlavou, prohýbala jsem se v bocích pod vlnami vystřelujícími z klitorisu do mého těla, nohy se mi klepaly nadzvukovou rychlostí a po několika vteřinách jsem se udělala potřetí. Mezi nohama led a mokro. Pod zadkem mokro, všude bylo mokro. Tři orgasmy za sebou, třikrát jsem ejakulovala, všechno to jen díky dráždění klitorisu.
T: To by ti mohlo pro dnešek stačit. Vypnula jsem ten zázračný přístroj a zůstala ležet. Cítila jsem se, jako bych prožívala fakt hodně příjemný dojezd, a nezmohla jsem se na nic. Nechápala jsem, co se právě stalo.
T: Pěkného Valentýna...
L: Napíšeme si za chvíli... Vypnula jsem webku, zavřela notebook a ještě chvíli zůstala šokovaně a uspokojeně ležet... 

Komentáře

  1. Jooo, online sex je fajn. Ať už "jen" ten písmenkový, či s pomocí webky. Není to úplně ono no, živá erotika je jedinečná, ale tohle má též něco do sebe. Člověk onanuje a přesto má pocit, že se s někým miluje. Navíc, ten fakt, že toho druhého až tak moc neznáš a přesto jsi z něho celá vzrušená je fajn, ne? Báječně napsáno, vzrušilo mě to a dohnalo k ipsaci. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemohu žít bez tvých hanbatých fotografií, je v nich něco nevysvětlitelně lolitovského - za hranicí studu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lee, tak jestli má Stuprum tvé hanbaté fotky, to já bych chtěl tedy také. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky