Před spaním

V každém dlouhodobém vztahu občas ta vášeň a romantika maličko pokulhává. Chápej vášeň v tom sexuálním slova smyslu, naopak například hádky se s přibývajícími roky stávají více a více vášnivějšími. Mám ráda sex. Málokdo ne. A chci sex, celkem často. Cítím, že chlapa chci, buší mi srdce, chci ho cítit na nahé kůži, cítím mravenčení ve rtech, jak ho do nich chci vložit - jakoukoliv jeho část, klidně jeho rty-, mému krku, jakožto mé hlavní erotogenní zóně, naskakuje husina už pod jeho pohledem, vím, že ho chci... Ale moje kundička, ta kunda, někdy si s námi oběma hraje, tváří se nedostupně, nechce se jí zvlhnout... Ale hej, komu se to občas nestalo, že, proč jinak by někdo vymýšlel lubrikant, ne?

Tohle ale není ten případ. Lehnul si ke mně do postele a přitiskl se zezadu na mě. Jeho teplo bylo příjemné, uklidňující. Pootočila jsem hlavou a lehce se usmála. Odhrnul mi vlasy z krku a lehce mě na něj políbil. Pokud se nechce milovat, nikdy to nedělá. Popravdě, tentokrát jsem neměla moc chuť, byla jsem unavená, chtěla jsem se přitulit a usnout. Nejspíš to vytušil, objal mě a vzal obě má zápěstí do dlaně. 

"Chci tě ošukat, chci si tě teď celou vzít a taky to udělám. Budu si s tebou hrát a nic s tím nezmůžeš," zašeptal mi do ucha a z mých zápěstí sjel rukou přes má prsa, bříško a boky až na zadeček, který pevně stiskl. 

Ten bastard, věděl, co na mě platí. Že když mi bude šeptat do ucha, jak budu jeho a co se mnou bude dělat, nikdy ho neodmítnu, respektive nikdy tomu neodolám. A moc dobře jsem cítila, že jako první na to zareagovala právě moje kundička tím, že zvlhla tak, že mi namočila i kalhotky. 

Otočil si mě na záda, položil mi moje ruce nad hlavu a přikázal je tam nechat. Políbil mě na rty, drobnými polibky pokračoval na krk, kde se zastavil a chvíli se mu věnoval. Tiše jsem vzdychala a položila mu na rameno svou pravou ruku. Prudkým pohybem ji odhodil zpět na své místo, aniž by odlepil rty od mého krku. Nespokojeně jsem zabručela, ale pak jsem se opět oddala tomu, jak hýčkal můj krk. Naskakovala mi husina po celém dekoltu i na prsou. Rozepnul mi košili, ve které jsem ležela, a dolíbal se až na prsa. Několikrát obkroužil jazykem bradavky a pak jednu vzal mezi rty. Chtěla jsem, aby to trvalo co nejdéle, aby to nikdy neskončilo, ale zároveň jsem ho toužila mít už v sobě. Potřebovala jsem se ho dotýkat, když ale ucítil mojí dlaň na svém bicepsu, opět mou ruku odhodil a za trest dal facku mému pravému prsu. Uměl mě plesknout tak, že neuhodil moc, ale dostatečně prudce, aby to pořádně zaštípalo. Poslušně jsem nechala ruce nad hlavou a nechala ho dolíbat se až k mým promočeným kalhotkám, které mi stáhnul. Jazykem si pohrával s mým klitorisem, líbal mě mezi nohama, hladově olizoval šťávičku, kterou jsem mu ochotně poskytovala. Držel mě při tom pevně za boky, abych se mu moc nekroutila, protože to obvykle dělám, když už jsem vzrušená tak, že se mi klepou kolena a nohy. A že teď se klepaly! 

"Vidíš, hodná holka, teď si zasloužím něco i já," lehce zachraptěl, když už se mnou dost nasytil. Pokrčil mi nohy a přitiskl mi je k tělu. Břichem a pár žebry se opřel o mé holeně a zasunul ho do mě. Otevřela jsem ústa pod návalem příjemného pocitu, který mi tím způsobil, a on nezaváhal a zasunul mi do nich dva své prsty. Jen tak, abych měla s čím si hrát, než se mnou skončí. Druhou rukou mi přidržoval zápěstí, abych se ho náhodou nemohla dotýkat. Nechápu, jak to vždycky dělal, když jsem nahoře já, moje opěrné body mají značný význam na kvalitu sexu. Když je nade mnou on, prostě se někde opře a výsledek je vždycky špičkový.

Přirážel a já věděla, že už o moc dýl to nevydržím. Klepala se mi chodidla, musel cítit, jak ho kopu do slabin. Kousla jsem ho do prstů, proto položil dlaň raději vedle mé hlavy. Dobře udělal, teď bych ho pořádně pokousala. Najednou se všechno to nastřádané vzrušení vydralo z mého podbřišku ven. Nahoru do břicha, hrudníku a rukou v podobě několika teplých vln, naopak ven z kundičky to šlo pořádným mokrým orgasmem. Není to u mě pravidlem, ale jednou za čas, když je to fakt parádní, nebo jsem hodně nadržená, občas když jsem před tím dlouho bez sexu, prostě se to stane. Už ho to nepřekvapuje.

Zpomalil, abych si to pořádně vychutnala, a když viděl, že jsem přestala brutálně tisknout polštář nad svou hlavou, pár rychlými přírazy dovedl k vyvrcholení i sebe. Cítila jsem, jak ve mě rozsévá svá životodárná semínka. Dneska ale mají smůlu, před pár hodinami jsem polkla prášek a posledních pár dnů jsem nevynechala. Nadzvedl se, aby osvobodil mé nohy a hlavně kolena, která už začínala být zaseklá, ale zůstal ve mně, položil se na mě a chvíli mě tisknul v náruči a dýchal mi na krk, za což se mu odvděčily moje bradavky a zapíchly se do jeho kůže. Jako by jim to snad nestačilo...

Komentáře

  1. Uvědomuješ si vůbec, jaké skvosty píšeš? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty největší :-D ale klidně chval, já si moc ráda poňuňám ego :-D

      Vymazat
    2. Chválím upřímně. A těch orgasmů při čtení tvých řádků též nebylo zrovna málo. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky