Nevinný team-building

Uběhlo několik dní od chvíle, kdy se kvůli mně Marty popral s Petrem. Do práce i na nákupy jsem chodila už v podstatě beze strachu, Petr se mi opravdu vyhýbal, kdykoliv mě uviděl, s Martym jsem se vídala pouze v práci. Jen několikrát se mě zeptal, jestli je všechno v pohodě, jak se chová Petr a jestli něco nepotřebuju, jinak byl odtažitý. Vrátili jsme se k původnímu pracovně-pracovnímu vztahu.
》Předchozí díl《

Dnes večer jsme měli podniknout jakýsi team-building. Vznešeně řečeno, v normální řeči to znamenalo, že Marty, já a ještě pár lidí ze stejného oddělení jdeme chlastat a zapařit do baru. V půlce směny mě přišel vystřídat brigádník, já si dala v šatně sprchu, převlekla se a sešla se se zbytkem výpravy před hotelem. 

Společně jsme ses přesunuli do baru v centru města, cestou jsme stáhli každý jednoho lahváče a hned po příchodu do sebe kopli panáka Jagera. Asi hoďku jsme se vydrželi bavit společně, ale postupem času jsme se rozdělili na skupinky, případně jedince, až jsem nakonec na baru seděla pouze já a Marty. Když mi to došlo, zvedla jsem se, že si odskočím na toaletu. Cestou jsem zjistila, že už jsem se celkem opila a tak jsem místo návratu na barovou stoličku zamířila na parket, abych to trochu vytancovala. Baculatý DJ rozjížděl songy z 90. let, což bavilo snad každého v baru, i ty nejmladší, kteří devadesátky berou jako pravěk. 

Střídali se kolem mě kluci, s každým jsem si zatancovala tak půl písničky a pak se mu ztratila v davu. U Be my lover od La Bouche se kolem mého boku omotala něčí ruka. Škublo ve mně, s náhlými doteky cizích chlapů jsem ještě po poslední zkušenosti nebyla v pohodě. Otočila jsem se s rukama v obranné pozici, abych zjistila, že je to Marty. Ulevilo se mi.

"Zmizela jsi mi," sklonil se, aby mi zašeptal do ucha, zatímco se mnou tancoval.

"Nebude z toho problém?"

Usmál se. "Chvíli jsem tancoval s Jessicou, navíc team-buildingujeme a všichni jsou celkem opilí, myslím, že se tentokrát můžeme celkem bez obav bavit a zatancovat si."

Přikývla jsem a nechala se unášet rytmem La Bouche zpívající "You wanna be my lover". Měla jsem zase ten pocit, jako když mě objímal po tom, co vyhodil Petra z mého bytu. Nic se mi nemohlo stát, mohla jsem být sama sebou a v bezpečí. 

"Lee, můžu být trochu neprofesionální?" pošeptal mi do ucha zezadu při další písničce. 

"Asi bys neměl," otočila jsem se k němu čelem, "ale to už jsme asi dávno prošvihli..." zasmála jsem se.

Znejistěl. "Víš co, zapomeň na to..."

V té chvíli mi to bylo jedno.

..
..

"Už asi půjdu domů," rozhodla jsem, když jsem si s Martym objednala už asi pátý gin s tonikem. 

"Půjdu tě doprovodit, nenechám tě jít samotnou."

Většina kolegů už odešla, pár se rozloučilo, některé jsem viděla se vyplížit beze slova. Ostatní byli v dost pokročilém stádiu opilosti. Toho, že nás uvidí odcházet spolu, jsme se nemuseli obávat. Vlastně, i kdyby nás viděli, nic by to neznamenalo.

"Dobře, děkuju," usmála jsem se na něj, dopili jsme a vyrazili směrem k mému bytu. Vzali jsme to kolem řeky, nechtělo se nám procházet mezi hloučky opilých lidí. Menší zacházka méně betonovou částí města bude příjemnější. "Co jsi mi to chtěl říct? Když jsme tancovali..."

"Měla jsi pravdu, neměl bych být neprofesionální, mohli bychom z toho mít problémy," ušklíbnul se a nic neprozradil.

"Marty..." naléhala jsem jemně. "Nejdřív mi to prozraď a pak kdyžtak budeme řešit nějaké problémy."

Zastavil se a pobídnul mě, abych se posadila na lavičku u cesty. Vlastně mi to bodlo, bolely mě nohy z tancování.


Posadil se vedle mě a zadíval se mi do očí. Stále se to v něm lámalo. Byl trochu opilý, ale stejně ho držela jeho profesionalita a poctivost, viděla jsem mu na obličeji, jak s tím bojuje. Čekala jsem, nechtěla jsem ho do toho ještě víc tlačit, stejně jsem tušila, že to z něj nakonec vypadne. "Dobře. Bude to ale jen mezi námi, můžeš mi na to říct úplně cokoliv, nebo mi klidně vraz facku, je to na tobě, nebudu se zlobit..." odmlčel se. "Lee, začalo mi na tobě hrozně záležet. Záleželo mi na tobě ještě před tím, než...než jsem tě přijal do práce...ať to před tím bylo cokoliv. Ale když jsem viděl, že jsi někdo jiný, rozhodl jsem se, že k tobě budu přistupovat prostě jako k někomu cizímu. Což se mi dařilo jen chvíli, ale poslední dobou na tebe myslím čím dál častěji a bojím se o tebe a chci ti být nablízku a je to úplně jiné, než to bylo před tím..." zase přestal mluvit.

"Pamatuješ, jak ses mě ptala, jestli jsem ji miloval? A já ti řekl, že ji nešlo milovat? Něco na ní bylo, staral jsem se o ni... potom jsme spolu občas spali... byla sexy, bože, ta holka byla sexy, ale byla to fetka. Nebyla hloupá, ale už nedokázala používat mozek správně, měla v něm jen drogy, i když se snažila, stejně ji to vždy nakonec přepralo, nevěděla jsi, kdy co udělá, byla nevypočitatelná. Když jsem spal s tebou, šel jsem do toho jen proto, že máš její tělo. Že jsi stejně nádherná jako ona. Ale doteď toho lituju. Byl jsem idiot, že jsem se s tebou vyspal jen kvůli tomu. Byla jsi hromádka neštěstí, ztracená v cizím městě, v těle narkomanky..." Chytil mě za ruku. "Ale ty jsi jiná, jsi chytrá, nemáš přitažlivé jen tělo, máš přitažlivou celou osobnost. A já to přestávám zvládat, nemůžu tě vyhnat z hlavy."

Přebírala jsem si v hlavě, co mi to tu říkal. "Pojď se mnou domů," zašeptala jsem nakonec, zvedla se a stále s rukou v té jeho se vydala domů.

Došli jsme v tichosti ke mně na byt. Opřel se zády o kuchyňskou linku a sledoval mě, jak si zouvám boty. Usmála jsem se na jeho nejistý obličej, nevěděl, co má dělat, a to bylo neskutečně přitažlivé. Stále asi čekal nějakou kloudnou odpověď. Stáhla jsem mu z ramen jeho flanelovou košili. "Zuj se, dneska tu zůstaneš se mnou, ne?" Bez jediného pohybu navíc skopnul z nohou boty a upíral pohled do mých očí. "A teď mě polib, protože to, co jsi mi řekl, bylo to nejhezčí, co mi kdy kdo pověděl." Vzal můj obličej do dlaní zabořil své rty do mých. Zavřela jsem oči a měla pocit, že se vznáším. Ten chlap tak božský líbal! Hladil mě po zádech, po bocích, stáhnul mi přes hlavu tričko, aby se mohl dotýkat mé nahé kůže. Otočil  mě zády k lince a posadil mě na ni. Tentokrát jsem stáhla tričko z těla já jemu a začala mu rozepínat kalhoty. Rty jsem od něj odtahovala, jen když to bylo nezbytně nutné. Každá buňka mého těla po něm toužila. Vzal mě do náruče a odnesl na postel. Přestal mě líbat na rtech a přesouval se něžnými polibky přes krk na dekolt, přes podprsenku na břicho, rozepnul mi  kalhoty a stáhnul mi je, opět se vrátil za mnou nahoru, aby se se mnou mohl políbit, a pravou rukou mi zajel mezi nohy.

"Ne!" odstrčila jsem ho od sebe. Projela mnou ledová vlna. Jako ledový elektrický proud oběma rukama, nohama a několik vln v celém těle. Okamžitě přestal se vším, co dělal.

"Co se stalo?" podíval se na mě vyděšeně. Najednou mi byla zima. Chtěla jsem se obléct, jít do sprchy, pustit na sebe horkou vodu! Ale nechtěla jsem odejít od něj. "Lee, celá se strašně klepeš, co se stalo? Co jsem udělal?"

Komentáře

  1. Super, těším se na další díl. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Škemrám o přídavek. Jako ta porcelánová panna, co tu kdysi psala! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky