Půlnoční kupé

Co si budeme namlouvat, v tomhle stavu bylo náročné najít mezi těmi čtyřmi nástupišti to správné, ke kterému měl přijet vlak, který nás měl odvézt domů. Bylo půl jedné v noci, od jedné hodiny odpoledne jsme si dopřávali víno, pivo a panáky Jacka Daniel'se na svatbě mých přátel. Byl to skvělý den, novomanželům to slušelo, byla fajn zábava, bezva lidi, pití, jídlo, tanec. Takhle jsem si dlouho nezatancovala, rozjela jsem to na parketu s ženichem tak, jak už dlouho ne, a nezabránily mi v tom ani deseticentimetrové podpatky, na které nejsem ale vůbec zvyklá, ani těch několik promile v krvi. Samozřejmě většinu času jsem protancovala s tím týpkem, se kterým jsme právě kecli na lavičku druhého nástupiště. S mým 'týpkem'.

V dobré náladě jsme dopili načatou dvoudeckovou lahvičku vína a obloukem se s ní strefili přímo do koše. O pár minut později přijel vlak, při nastupování mi téměř vyhrkly slzy z očí bolestí. Moje nohy! Na chvíli si sednout bylo sice super, nicméně právě při tom si mé nohy uvědomily, že jsem na těch chůdách už nějakých čtrnáct hodin a že se jim to tedy zrovna dvakrát nezamlouvá. Sotva jsme se usadili na sedačce prázdného kupé, skopla jsem obě boty z nohou. V tom momentu k nám, jakožto pravděpodobně jediným cestujícím, zároveň přistoupil průvodčí, od kterého jsme si koupili jízdenky. Po jeho odchodu jsem ze sebe strhala silonky se slovy, že si ty boty nehodlám brát na sebe, ani když dorazíme do místa, to si radši nechám nohy na chladném květnovém chodníku umrznout!

Můj muž na mě chvíli se zaujetím koukal, lehce se usmíval nad mým rozčilováním, a když jsem silonky schovala do kabelky, kleknul si beze slova přede mě, vyhrnul mi šaty a políbil mě na vnitřek stehna. V tomhle stavu mi stačilo poměrně málo, ještě pár dalších polibků na stehnech, pár pohlazení a už jsem mu říkala, ať aspoň zatáhne závěsy kupé.

Stáhnul mi kalhotky a bez varování do mě vrazil dva prsty, až jsem vykřikla překvapením. Okamžitě mi položil pevně dlaň na ústa a zašeptal: "Teď budeš zticha..."

Ještě několikrát do mě zasunul prsty, dokud jsem mu netekla po dlani. Spustil ruku z mé pusy a začal si rozepínat poklopec. Nadechla jsem se, že mu něco povím, ale okamžitě mi do úst vsunul prsty druhé ruky. "Řekl jsem ticho! Pěkně mi radši umyj ruku, když jsi ji zaneřádila, ať si neušpiním oblek." Zavřela jsem oči, opřela hlavu o opěrku sedačky a nechávala jeho prsty, aby mi ojížděly pusu.

Soustředila jsem se na chuť mě samotné a jeho dokonalých prstů tak, že mě překvapilo, když do mě beze slova tvrdě zasunul svého pevného ptáka. Překvapilo mě to tak, že jsem se mu zakousla do ukazováčku.

Právě jsme zastavili na nějakém nádraží.

"Au!" vykřikl, vytrhl mi prsty z úst, chytil mě pod krkem, zvrátil mi hlavu dozadu a stiskl tak pevně, že jsem okamžitě přestala dýchat. "Ty budeš kousat? To ti spočítám..." zašeptal a rychle a hluboko do mě přirážel.

Vlak se pomalu rozjížděl.

Stále bez přísunu kyslíku jsem seděla a bez hnutí nechávala svého muže, ať si se mnou dělá, co se mu zlíbí. Začínaly mnou probíhat ledové vlny uspokojení. "Už budeš, viď? Chtěla by ses udělat?" Otevřela jsem oči a podívala se mu upřeně do očí. "Chtěla bys mi něco říct? Nebo se nadechnout?" Usmál se a přirážel ještě tvrději. Zase jsem zavřela oči. Cítila jsem, že za chvíli vybuchnu, že se pod jeho mocí rozteču jak vosková figurka. "Tak si to užij!" zašeptal, jednou rukou mi pevně - asi to bylo lehce, ale v té chvíli mi to tak nepřišlo - stisknul klitoris, druhou rukou pustil můj krk a mezi dva prsty skřípl mou bradavku. V tom okamžiku, kdy jsem se mohla konečně nadechnout, jsem se pod jeho stiskem a s posledním přírazem rozklepala vlnami energie proudící celým mým tělem.

Ještě chvíli mě nechával si užívat tu energii, kterou mi právě daroval, načež mě políbil na krk a zašeptal mi do ucha: "Nemyslíš si, že si to užiješ jen ty, viď?" Lehce jsem polkla a s pohledem upřeným do jeho očí jsem zavrtěla hlavou. "To je dobře, tak teď pěkně otevři tu svojí krásnou pusu, ty moje děvko, a pěkně polykej." Položil mě na sedačky a stoupnul si vedle mé hlavy. Přímo před očima jsem měla jeho velký ztvrdlý penis toužící po tom, vystříkat se mi po celém obličeji.

Jednou rukou se držel poličky nad sedačkami, na které mě položil, pravou rukou rychle přejížděl po svém pevném údu. Viděla jsem, že za chvíli bude. Vzala jsem jeho koule do své ruky a jemně je hýčkala v dlani. V tu chvíli jsem ucítila na své tváři jeho vyvrcholení. Lehce jsem zvedla hlavu, abych mohla zbytek nachytat do pusy.

"Hodná holka," zašeptal, když se dostal z orgasmových výšin zpět na zem.

Podívali jsme se z okénka vlaku. Všude kolem světla, to už se blížíme do cíle. Rychle jsme se lehce otřeli, oblekli a vydali se do ledové květnové noci. Já na boso s botami v ruce, silonkami v kabelce a slaboučkou kapičkou vzrušení stékající mi po stehně.

Komentáře

Oblíbené příspěvky