Zvláštní záliba

"Svaž mě," zašeptala jsem mu do ucha a z krku si laškovně stáhla sametový šátek.
Neváhal dlouho, přes hlavu mi přetáhl triko a položil mě na záda. Pečlivě mi utáhnul šátek kolem zápěstí a připevnil ho k pelesti postele.

Usadil se mi na stehnech, stáhl mi podprsenku pod ňadra a pohrával si s mými prsy. Po chvíli mi je začal dráždit i jazykem a jednou rukou mi rozepnul kalhoty.
"Krabice v horní polici..." řekla jsem stručně. Ihned pochopil a natáhnul se pro zmiňovaný úložný prostor. Jeho obsah ho, soudě podle jeho výrazu, trochu překvapil.
"Ty tohle...chceš?" ujišťoval se, jestli to myslím vážně.
Skousla jsem svůj spodní ret a s úsměvem přikývla.

Vytáhl tedy trochu nejistě první věc, která mu přišla pod ruku. Nebo možná ji vybral schválně, protože mu přišla nejméně zvláštní, nebo protože nechtěl, abych koukala na jeho nejistotu. Byla to má oblíbená maska na oči s leopardím vzorem. Pohrál si s ní mezi prsty a poté mi ji přetáhnul přes oči. Od té doby jsem nic neviděla a napjatě sledovala každý nepatrný zvuk, čekala jakýkoliv dotek.
Jazykem mi rejdil po břiše, neskutečně jemně, až se mi z toho ježily jemné chloupky v okolí místa, kterého se dotýkal.
Oddálil se ode mě a zaštrachal v krabici.

Netrvalo dlouho a okolo špičatých bradavek jsem ucítila jemný dotek peříček. Šimrátkem provokoval horní nahou polovinu těla a mezi nohy mi zajel dlaní. Lehce má intimní místa tisknul přes džíny a já už začínala mít pocit, že se mi kalhoty promočí.

Opět zapátral v krabici, palcem mě přinutil otevřít ústa, vložil mi do nich kuličku roubíku a uvázal popruh. Pokračoval v provokaci šimrátkem a zároveň mi stahoval kalhoty. Nechal mi je stažené těsně pod zadkem a otočil mě na břicho. Chvíli objížděl peříčky tenké proužky látky černých tang, načež mě jemně přetáhnul přes zadek důtkami.

Důtky se mu pravděpodobně zalíbily, neboť zvyšoval na intenzitě výprasku a nezůstával pouze u mého zadečku. Chytil mě zezadu mezi nohama a vytáhl mě na kolena. Zbytek těla jsem měla položený na posteli a tak měl ideální výhled na mé pozadí. Několikrát mě přetáhl dost bolestivě, občas jemně plácnul i přes záda. Nakonec mě opět otočil na záda a ztrestal i má ňadra a rozkrok. Druhou rukou mě chvílemi dráždil přes spodní prádlo mezi nohama, jindy mě pevně držel za krk.

Odložil důtky a podle zvuku si rozepnul kalhoty. Svlekl si je. Usadil se nad můj hrudník, obě má prsa vzal do dlaní a mezi ně uložil svůj úd. Pomalu s ním jezdil nahoru, až se špičkou dotýkal mé brady, a zase zpět, sotva že nevyklouznul ven z vytvořeného tunýlku mezi mými prsy. A zase zpět nahoru. Po krátké chvíli mi jednou rukou vytáhnul roubík z úst, nechal mi ho spadnout na krk, a svůj penis mi strčil do pusy.
Lehce jsem natočila hlavu, protože můj dávivý reflex pracuje lépe než by měl, a nechala jsem ho svým vlastním, vcelku rychlým tempem, jezdit mi mezi rty, dokud se neudělal. Vstříknul mi svou tekutinu do krku na třikrát.

Nechal mě pořádně spolknout a roubík mi vrátil do úst. Poté si mě opět otočil na břicho. Uslyšela jsem trhání obalu a natahování ochrany. Důtkami mě několikrát velmi silně prásknul přes zadek a prudce ho do mě strčil. Spodní část tang pouze odhrnul stranou. Tvrdě přirážel, i přes to, že si právě ulevil do mých úst. Jen jsem tiše vzdychala, co mi roubík dovolil, a užívala jsem si tu surovost. Prsty mi zarýval do boků a držel mě pevně, abych se mu moc nehýbala. Čím surovější byl, tím silnější prožitek jsem z toho měla. Naštěstí ho neměl moc velkého, jinak bych naopak trpěla bolestí, netvrdím, že jsem jednoduchá ženská, co to má ráda tvrdě, naopak, je to se mnou složité.

Chytil mě za vlasy a zvrátil mi hlavu dozadu. Přirážel pořád stejně tvrdě a díky tahání vlasů si mě udržoval neustále téměř nalepenou zadkem k jeho klínu. Konečně mnou projel ten pocit, zježily se mi chloupky na zádech a silně jsem vydechla. Poznal, že jsem právě prošla cílem mé cesty, ale pokračoval dál. Prodlužoval tím můj pocit uspokojení a sám po několika dalších přírazech také došel k vrcholu.

Oba jsme padli vyčerpáním na postel. Ještě chvíli mě nechal svázanou, načež mi jako první stáhnul roubík, rozvázal mě a nechal mě si stáhnout masku.
Přitiskla jsem se k jeho nahé hrudi. Náš první sex se zdařil. Teď už pouze zbývá otázka, jestli ho to odradilo, nebo si to bude chtít zopakovat.

Komentáře

Oblíbené příspěvky