(Romantická) komedie života

V té době jsem v sobě měla už několik piv, které plynule přešly do několika panáků, za nic z toho jsem neplatila, vždy jsem si na parketu vytancovala pozornost nějakého chlapa, který mě po několika písničkách odvedl k baru. A pak jsem mu prostě utekla, ztratila jsem se v davu, protože tihle chlapi mě ani trošku nebrali. Jen jsem chtěla ušetřit.

A také se k tomu baru dostat tak, aby to nebylo příliš okaté, protože za ním byl pan Vypracované Tělo. To jediné jsem nepochopila, proč vyhazovač stojící u dveří měl postavu, kterou bych přeprala možná i já, ale barman nalévající drinky by mohl na baru tancovat striptýz, všechny ženy v místnosti by se do toho tělíčka nejraději zakously, a tím vypracovaným masem by se nasytily všechny.

Myslím, že si mě všiml. Ještě aby ne, kdykoliv jsem zakotvila u pultíku, nespustila jsem z něj oči. Chlapíka platícího mi pitivo jsem solidně ignorovala, ale na pana Vypracované Tělo jsem dokázala koukat klidně hodiny. Za tu dobu mi koutky úst už ztuhly v úsměvu a spodní ret jsem od samého jeho kousání měla téměř nateklý.

Poslední muž, který mě na drink pozval, byl baculatý (slabé slovo, ale platil za mě, tak bych neměla být moc zlá), upocený, brýlatý mladík s pupínky po celém obličeji. Tehdy se mnou poprvé pan Vypracované Tělo promluvil. Pohled na nás dva ho pobavil. Mužík stojící vedle mě - štíhlé, vyvinuté, dlouhovlasé brunety s pletí čistou jako květ lilie - vypadal lehce komicky.

"Uznávám, že někteří z těch chlapů Vám nesahali ani po kotníky, ale tohle už je vrchol, nemyslíte?" zasmál se a tlouštík zrudnul.

"Máte tu dost nasazené ceny, ale taky se tu chci napít..." podotkla jsem a brunátnějícího hrošíka stojícího vedle mě jsem si nevšímala.

"Jen se o Vás trochu bojím, to už je čtvrtá vodka, kterou tu do sebe klopíte, nechci, abyste mi potom vyčítala, až se ráno probudíte vedle někoho takového..."

Byli jsme zlí, hlavně tedy pan Vypracované Tělo, chlapík, který mě sem jako poslední přivedl, vztekle vrazil dlaní do své whiskovky a celý rudý odkráčel zpět na parket. To mi ovšem vůbec nevadilo. Pan Vypracované Tělo si mě všiml a dokonce věděl i kolik jsem toho vypila. A to i já sama začínala ztrácet přehled.

"Tak víte co? Když tu vydržíte do zavíračky, tak to půjde na mě. Slibuji, že nebudete litovat."

No jak bych mohla něco takového odmítnout? Pití zdarma, pozornost nejkrásnějšího muže v celém podniku a příslib čehosi, co jsem si nechtěla nijak předem představovat. Souhlasila jsem, objednala si Margaritu, kterou tu chci mít připravenou za tři písničky a odhopkala jsem se bavit. Tímto způsobem jsem to udělala ještě několikrát, načež lidí začalo ubývat a čas pokročil.

"Zavíráme... zůstaneš tu se mnou ještě chvíli?" Opřel se lokty o pult, obličejem se přiblížil až téměř k tomu mému a začal mi tykat.

"A co z toho budu mít?" provokovala jsem, hrála si na nedostupnou, i když po těch několika sklenkách už mi to asi moc nešlo.

"Zábavu," naklonil se ještě blíž, jeho dech jsem cítila na svých rtech, v těle se mi událo několik zvláštních věcí najednou, ale místo nějakého činu se zase vrátil za pult. Z větší vzdálenosti si mě prohlédnul, zrakem spočinul na mém poprsí a jedním koutkem úst se spokojeně usmál - ano, jedna z těch věcí se udála i na mých bradavkách, a protože jsem se dnes na podprsenku vykašlala, nedalo se to moc skrýt.

"Ještě jednu Margaritu, pane barmane," poručila jsem si a bezpečně se usadila na jedu ze tří barových stoliček.

Začal míchat drinky a já ho při tom pozorovala. Nikomu jinému se už nenalévalo a podnik byl téměř prázdný, vyhazovač právě odporoučel poslední párek opilých chlapů a po chvíli zamával barmanovi na rozloučenou a odešel. Zůstali jsme tu sami dva, pan Vypracované Tělo došel zamknout dveře, klíček v nich nechal, nejspíš pro můj dobrý pocit, že můžu kdykoliv odejít, vzal dva namíchané koktejly a usadil se vedle mě. Hodně těsně vedle mě.

V tichosti jsme popíjeli, dívali se na sebe, a když vyprázdnil svou sklenku, postavil se ke mně, já lehce odtáhla nohy od sebe (v džínách, nemyslete si, že bych mu ukazovala svá tanga) a on toho využil a přiblížil se ještě víc. Byla jsem otočená zády k baru, proto si mě o něj mohl snadno opřít zády. Jednou rukou mi přejížděl po stehně, druhou mi cestoval po rameni, přes krk až do vlasů, které stáhl v dlani, čímž mi zaklonil hlavu.

Ze stehna pomalu vyjel až pod mé tričko, po břiše až na prsa, která mu dávala jasně najevo, že se jim líbí, jak je pevně tiskne. Přiložil mi své rty ke krku. Naběhla mi husí kůže vzrušením a jeho provokativním dechem na citlivé kůžičce.

Chytla jsem ho za vlasy a jeho rty si položila na své. Začal mě hluboce líbat a já neodolala a rozhodla se stáhnout mu triko. Konečně se přede mnou odhalilo tělo pana Vypracované Tělo. A opravdu to stálo za to.

Usmál se nad výrazem mé uchvácené tváře a aby nezůstal pozadu, pomalu, pomalinku mi také svlékal triko. Užíval si, jak se před ním po malinkých kousíčkách objevují mé dvě chlouby v celé své kráse. Jenže to mu nestačilo. Ruce položil na knoflík u džín, už mě nehladil, nelíbal, kochal se tím, jak jsem mu držela a nechávala se podle jeho představ vysvlékat. Rozepnul zlatý knoflíček i zip pod ním a já se o bar přizvedla, aby se mu kalhoty snáz stahovaly z mých boků.

Nechal na mě pouze černá krajkovaná tanga. Seděla jsem na barové židličce, připravená, zimou i jím vzrušená a čekala, co bude dělat dál.

Popadl mě do náruče a bez nejmenšího problému mě vyšvihl na vysoký bar, kde mě položil na záda a přikázal mi, abych tak zůstala.

Sledovala jsem ho, když si sundaval své kalhoty. S každým jeho pohybem jsem nacházela na jeho těle nové a nové svaly, a když byl konečně nahý, vyhoupl se za mnou nahoru. Dráždil mé chladem i vzrušením ztuhlé kopečky, lehce mi přejížděl prsty po vnitřku stehen, líbal mě na krku. Ze stehen ladně přešel na dráždění mokré lasturky, nejprve přes krajku, ale když se začala promáčet, posunul ji na stranu, nakonec ji roztrhl a hodil za bar. Vzrušení ze mě teklo už i na pultík, což pro něj bylo pravděpodobně znamení toho, že už (konečně!) může. Zpoza baru vytáhl čtvercový obal a jeho latexový obsah si natáhl na svůj poměrně velký nástroj.

Nastavil si mé nohy do polohy, která mu přišla vhodná (asi už něco takového provozoval i dříve), ještě jednou sáhl na mou vlhkou, toužící skulinku, trochu ji podráždil a rychle a tvrdě do mě vniknul.

Zaryla jsem mu nehty do pevných svalů na rukou, tyčících se nad mým obličejem...

Komentáře

Oblíbené příspěvky