Řecký Bůh - Božský Řek

Byli jsme spolu na dovolené u moře. Řecko, čisté moře, nádherné počasí, relax... Byla jsem nadšená, nakoupila jsem si nové plavky, letní šatičky, jenže proč? To, co přišlo hned druhý den dovolené mi zkazilo náladu. Vzal mě do velmi romantického místa jen proto, aby se tam se mnou rozešel!

Kdyby mi skutečnost, že my už nemáme budoucnost, oznámil doma, i kdyby mě vzal na večeři a řekl mi to tam, tak to snesu. Pár dní si pobrečím, budu smutná a budu se cpát čokoládou, ale přejdu to. Ale takhle? Sotva mi to řekl, spadla mi brada, nemohla jsem uvěřit, že se rozhodl mi dát kopačky takhle. Během několika vteřin mě přepadl takový vztek, až jsem se sama divila. Ten idiot mě namlsá dovolenou, na které by mě mohl klidně požádat o ruku, ale místo toho mi ji hned na začátku zkazí rozchodem. Sakra, vždyť bydlíme na jednom pokoji s manželskou postelí! Jak teď budeme bydlet? Nemám se sebrat, koupit si letenku a vrátit se domů? No, spíš by měl on...

Vyrazila jsem do města. Potřebuju se opít a trochu se pobavit, nemyslet na něj. Strávila jsem dvě hodiny v plážovém baru, načež mě tam začal balit jakýsi turista, mluvil na mě anglicky, ale nejspíš to byl němec. Na první pohled odpudivý. Proto jsem se rozhodla změnit lokál. Zastavila jsem se ještě ve dvou barech, když jsem měla náladu tak plačtivou, že jsem už víc pít nechtěla. Šla jsem se projít po pláži, ale procházení mě brzy přestalo bavit. Usadila jsem se tedy na konec jednoho mola, sledovala západ slunce a v podnapilém stavu svalovala kletby na idiota, který mě do toho stavu dostal.

"Ahoj, můžu si přisednout?" ozval se za mnou anglicky hlas.

Otočila jsem se a ze slušnosti souhlasila. Chlapík stojící za mnou nebyl nijak nesympatický nebo ošklivý, ba právě naopak, tak proč ne. Mladý, mohlo mu být tak třicet, černovlasý, bez trička mi ukazoval své břišní a prsní svaly. O pár centimetrů jsem se posunula, abych mu uvolnila místo.

K mému překvapení jsme si vydrželi povídat několik hodin, když ho napadl šílený nápad, že se půjdeme vykoupat. Plavky jsem s sebou neměla, svlékat se mi před ním úplně nechtělo, i když byla tma a tak by ze mě viděl asi pouze obrysy - stejné, které vidí i přes oblečení, ale protože zima nebyla, rozhodla jsem se do vody skočit v oblečení.

Skočil ihned za mnou, tak jak byl, pouze v lehkých šortkách, narozdíl ode mě hodil výstavní šipku. Chvíli jsme spolu plavali ve vcelku teplé vodě, ale po chvíli mi i v této vodě začala být zima a tak jsme vyšplhali zpět na molo - tedy, on na něj vyšplhal a mě shora vytáhnul. Protože jsem se zimou rozklepala, pozval mě na loď zakotvenou u mola - jeho loď, jak jsem se později dozvěděla. Zalezli jsme spolu do podpalubí, půjčil mi svou mikinu a nechal mě se v jedné z malých podpalubních místností převléct. Lodička to byla krásná, nakoukla jsem do dalších dvou místností, načež jsem se k němu vrátila. Uvařil mi čaj a ještě jsme si povídali. Nepřestávala jsem se třást a tak si mě k sobě přitáhl. Položil mi ruku kolem pasu a tiše mi zašeptal do ucha, že mi to sluší.

Tiše jsme si povídali, mně začínalo být tepleji, jeho pevné sevření se mi líbilo.

"Vážně ti to sluší," oznámil mi a začal si pohrávat se zipem mikiny u mého krku. Pomalu ho stahoval dolů, zastavil přesně v úrovni mých bradavek. Rukou zajel pod mikinu na mé rameno a odhalil ho. Podíval se mi do očí, aby zjistil, jestli mi to vadí.

Kousla jsem se do rtu. Přitáhl k sobě můj obličej a políbil mě. Jen krátce, ale já si ho přitáhla zpět. Než jsem se stihla nadát, dlouze mě líbal, při tom si mě v náručí odnášel do jedné z místnůstek, pokládal mě na postel a pomalinku rozepínal zip.

Nemyslela jsem. Automaticky jsem sahala po knoflíku na jeho šortkách, rukou jsem mu zajížděla pod kalhoty. V dlani jsem sevřela jeho ztopořenou chloubu a přejela po celé její délce. Nebyl příliš velký, ale po velkém jsem stejně nikdy netoužila, takže vlastně dobře.

Stáhnul mi z rukou mikinu, jediné, co jsem na sobě teď měla, byly promočné kalhotky. Promočené od moře, ale mé vzrušení jim ještě přidávalo. Alespoň to nebylo tak znatelné. Líbily se mu moje vztyčené bradavky. Pohrával si s nimi jazykem, dráždil je a já si v dlani pohrávala s jeho kuličkami. Chtěla jsem ho pouzde dráždit, dokud bude i on mě pouze dráždit. Až přejde níž, já půjdu výš.

Netrvalo to dlouho, jednou rukou mi zajel pod kalhotky a pevně mě pod nimi stiskl, jedním prstem mi zajel do broskvičky, jen ho tam nechal zasunutý, dalším prstem mi dráždil klitoris. To už jsem i já začala přejíždět dlaní po jeho chloubě, ale dlouho jsem to nedokázala, začaly mnou proudit vlny vzrušení a já nedokázala svou ruku zkrotit tak, aby dělala, co bych po ní chtěla.

Nechávala jsem se uspokojovat, hýčkat, až když jsem zatoužila po vyvrcholení a roztáhla nohy tak, aby mezi nimi do mě mohl snadno vstoupit, si stáhl kalhoty, vytáhl ze skřínky nad postelí kondom, navlekl si ho a pomalu ho do mě zasunul. Už v té chvíli jsem byla na pokraji orgasmu, tedy mi stačilo jen pár zásunů a zkroutila jsem se v křeči vyvrcholení.

Mé ukojení mu nestačilo, nepřestával, a i když jsem do něj zarývala nehty až do krve a kroutila se pod ním, pohyboval se ve mně v rytmu, který ho měl v co nejkratší době přivést k jeho vrcholu. Konečně ho do mě vrazil až po kořen. Cítila jsem v sobě jak kondom naplnil svou šťávičkou.

Zbytek noci jsem strávila u něj na lodi. Dovolil mi zůstat až do konce pobytu, došla jsem si tedy během dne pro věci do hotelu, smluvila jsem si s idiotským ex schůzku na letišti v den odjezdu a zbytek týdne jsem ho ani neviděla a užila jsem si ten nejlepší týden v zahraničí za celý svůj dosavadní život. Takže mu vlastně můžu děkovat.

Komentáře

Oblíbené příspěvky