Proč se hádat...

Zrovna jsme měli po hádce. Po hádce, ze které jsem opět vyšla jako ta špatná já, po hádce, během které jsem se k němu opět připlazila s odpuštěním a asi tak milionem "promiň", které vlastně ani nevím jak moc byly upřímné. Tedy, měl pravdu v tom, co říkal, ale... hádka začala kvůli něčemu naprosto odlišnému, kvůli něčemu, co jsem cítila já. A skončilo to u toho, co cítí on.

Podstatné ale je, že mě naše hádka přivedla na téměř vrchol vzrušení. Nevím, čím to je, ale vždy mě to rozhycuje. A tentokrát konečně také jednou neodolal a po několikátém mém přitulení a asi tisícém pokusu o polibek si mě k sobě pevně přitáhl. Jednou rukou mě pevně popadl za vlasy, druhou chytil můj špíček na boku, pevně přitiskl své rty na mé, převalil mě na záda a obkročmo si na mě sednul.

Vlasy mi nepřestával svírat a táhnout je dolů, až jsem se prohýbala jako luk, pravačkou se pevně opřel o můj podbřišek a jedním prstem mi dráždil klitoris. Ani to nemusel dělat, vzrušená jsem byla i bez toho, teď jsem ale začala doslova vytékat na prostěradlo. Nenechal se mou šťávičkou příliš dlouho přesvědčovat, roztáhl mi nohy a tvrdě do mě vrazil svůj do pozoru postavený penis.

Zaryla jsem do něj nehty, prohnula se v zádech, ale mlčela jsem. Po hádce vždy mlčím. Asi tak preventivně, abych něco nezkazila.

Několikrát do mě tvrdě přirazil, nepřestával mě tahat za vlasy, druhou rukou se opíral o můj krk a znesnadňoval mi dýchání. Netrvalo příliš dlouho a ucítila jsem, jak do mě proudí jeho semeno. Na krátký okamžik přestal, se svou chloubou stále ve mně se položil, rychle si odpočinul a pak si mě obrátil na všechny čtyři. Znovu ho do mě tvrdě vrazil a pokračoval v tom tak dlouho, dokud se neudělal podruhé.

Nebral na mě ohledy, v kleče mnou projely vlny orgasmu hned chvíli poté, co začal, za chvíli ještě jednou. Byl to dlouhý pocit uspokojení, nezpomalil, nepřestal nenechal mě oddechnout, šel si za svým druhým vrcholem a nevadilo mu, že se neudržím na rukou a padám na lokty. Chtěl se uklidnit, vybít si vztek, udělat si dobře, věděl, že tvrdě to mám ráda a v té chvíli mu bylo jedno, že už nemůžu.

Svalili jsme se oba vedle sebe, přitiskli se k sobě a oba jsme věděli, že přesně tohle je důvod našich hádek. Tohle nejde zažít jen tak někdy...

Komentáře

Oblíbené příspěvky