Co je lepší nevědět?

Ráno jsem se nalezla klečící v cizí koupelně a objímající kýbl, který, ač byl téměř prázdný, dosti nehezky zapáchal. Ha...co jsem to zase včera prováděla? Měla bych se porozhlédnout, kde to jsem...nebo možná až za chvíli, uznala jsem a místo kýble objala záchod, o který jsem se opírala, a vyhodila do něj zbytky včerejší večeře a ještě čehosi dalšího...

Chvíli jsem pochodovala po koupelně, abych se ujistila, že se nestane už žádná další nehoda (i když náhoda je blbec, že..), a pak jsem odvážně vstříc dobrodružsví vyrazila z ven.

Dům pro mě byl zcela neznámý. Vůbec nevím, jak jsem se sem dostala, s kým jsem se sem dostala a za jakým účelem, ale v živých barvách si to dokážu představit, což mě vede k otázce: Chci to opravdu vědět? Ještě stále je čas odsud zdrhnout a tvářit se, že jsem tu nikdy nebyla. Ne, na to mě až příliž zajímá, kdo je obyvatel tohoto domu (pro případ, že bych s oním člověkem v noci dělala něco nekalého a nedala si pozor. Ať vím, na koho to případně hodit.) Zašklebila jsem se v duchu a pokračovala dál. S pocitem nevítaného vetřelce jsem vystoupala po schodech do prvního patra domu a nahlédla do prvního pokoje, který mi padnul do cesty.


Z pohledu, jež se mi naskytl, se mi podlomily nohy a opět se mi udělalo nevolno. Na dvojposteli ležel natažený nahý Dominik. Ano, už jen pohled na tohoto přespříliš vychrtlého uhrovatého kluka s hlasem připomínajícím škrábání nehtů o tabuli a neustále křivě nasazenými brýlemi byl...odpuzující, obzvláště v této poloze a bez oblečení. Ale má podprsenka ležící u jeho nohou mě zdrtila ještě víc. To jsem přece neudělala!



Potichu, jak jen jsem dokázala, jsem se dostala až k jeho párátka připomínajícím nohám a natáhla se po kousku mého oblečení. Další nával nevolnosti mi stáhnul bránici, ale ustála jsem to. Díky bohu.

Pak už jsem jen vyběhla z domu, jak nejrychleji to šlo, a snažila se zapomenout.

Dva dny poté jsem ho potkala v restauraci. Seděl u vedlejšího stolu a neustále po mě pokukoval. 

Kdybych raději hned ráno vypadla a nikdy se nedozvěděla, že jsem strávila noc s ním, bylo by mi lépe...

Komentáře

Oblíbené příspěvky