Chtěl bych tě sníst...

Svékli jsme ze sebe oblečení, padli do postele a byli jsme rádi, že jsme se tam dopotáceli. Nebyli jsme zrovna střízliví. I přes panující horka jsem přes sebe přetáhla peřinu a část přehodila přes něj, abych se mohla přitulit. Přehodila jsem přes něj jednu nohu a on mi ji začal lehce hladit. Pak rukou přejel přes můj bok až na žebra a zase zpátky.

"Hmm," zabručel labužnicky, stiskl můj zadek v dlani a přitáhl si mě tím k sobě. Když jsem cítila jeho stehno tak pevně přitisklé mezi mýma nohama, neubránila jsem se vzdechnutí. Převalil mě na záda, lehnul si na mě a začal mě líbat na krku. Věděl, že to je tutovka, po pár polibcích si mohl sáhnout mezi mé nohy a přesně věděl, co tam na něj bude čekat. A taky, že to udělal.

Líbal mě na prsou, hrál si s mými bradavkami. Zabořila jsem mu prsty do vlasů a užívala si ho. Tím, že jsem byla lehce opilá, jsem neměla problém se nechat opečovávat, neměla jsem potřebu mu to vracet. Tohle teď bylo pro mě.

Přesunul se mezi mé nohy a ochutnal mě jazykem. Potom si ještě párkrát pohrál rty s mým klitorisem, zvedl oči a podíval se na mě. "Já bych tě celou sežral," prohlásil a políbil mě na vyholenou čárku.

Pod jeho ústy a s jeho prsty v sobě a doteky po celém mém těle, jsem se kroutila na posteli. Zakazoval mi se hýbat, ale neposlouchala jsem. Kdykoliv jsem se pohnula, přestal. Já se přestala hýbat, aby pokračoval, ale neudržela jsem se a opět se prohnula v zádech. Po chvíli mu došly nervy a popadnul mě pevně pod krkem. Bez jediného pohybu a bez jediného slova a vzdechu jsem se nechala dovést až k vrcholu. V tichosti jsem se prohnula v zádech rozkoší. Přeběhl mi mráz po zádech, bylo to zvláštní, magické, silné, tiché, klidné. Až když jsem se opět položila a uklidnila, povolil sevření mého krku. Chtělo se mi křičet, vzdychat, ale zároveň to nešlo, už nebylo proč, bylo po všem.

Přitisknul se ke mě.

Když jsem se konečně přestala třást, políbila jsem ho na krku. Na bradavce. Rukou jsem si hrála s tou druhou. Šílel z toho stejně jako já z jeho polibků a dýchání na krk. Po chvíli mě ale zastavil. "Teď ne, lásko, nejsem úplně ve funkčním stavu," usmál se a já ho přestala trápit. Tušila jsem to. Škrabkala jsem ho na hrudníku, dokud neusnul. Chviličku po tom jsem usnula i já s hlavou na jeho hrudi.

Komentáře

Oblíbené příspěvky