Budeš moje kouřící panenka

Začíná se to jevit jako každoroční tradice. Změna práce, změna školy, změna bydliště, změna partnera... Některé body ze seznamu se snáší líp, jiné hůř. Některé se dělají snáz, jiné jsou komplikovanější. Tak to asi má být.

Nemá rád, když se něčím stresuju, když něco hrotím, když nad něčím moc přemýšlím, když nejsem v pohodě. Ale pojďme si upřímně říct, že pro to mám dobrý důvod... Minimálně tři výše zmíněné. Tím, jak se mě snaží z toho stresu dostat, mě stresuje ještě víc, jak už to tak ostatně bývá. O to tu ale nejde...

Vlastně mě občas stresu dokáže zbavit perfektně. Miluju, jak si se mnou hraje. Jak ví, co na mě platí, a nedej bože, když se na mě podívá těma svýma hlubokýma hnědýma očima úkosem, jako by se díval na malé hysterické štěně, které se ho snaží přesvědčit, že ta ztacená ponožka na chodníku ho chce zabít! V té chvíli mi mozek vypne a vrhla bych se na něj klidně i uprostřed náměstí nebo plné restaurace.

Vraťme se k tomu hraní si se mnou. Jednoho dne se rozhodl, že si ze mě udělá kouřící panenku. A ne není odpověď. Od doby, kdy jsem ho poprvé poslechla, je to hotová věc, už to přeci umím.

Vybírali jsme spolu film na večer, seděl na křesle, já stála vedle něj, opřená lokty o stůl, jako téměř vždy, když něco hledáme na počítači. Jsem nerozhodná osoba, nedokážu vybrat film, ani když na něj mám koukat sama, natož když ho vybírám pro dva, další věc, která ho na mně lehce vytáčí - no, spíš je z toho zoufalý, někdy prostě přestaneme vybírat filmy a jdeme se třeba najíst. A právě teď se dostával do té vzdávající fáze. Začal mě hladit po zádech, zajel mi do vlasů, kde se zarazil a sjel rukou zpět na má záda. Hned mi bylo jasné, co ho zaujalo. Nemám podprsenku. Člověk by si myslel, že už si na to mohl zvyknout, nenosím ji celkem často, ale zjevně ne.

"Ty nemáš podprsenku," řekl a spokojeně se usmál.

"No," odpověděla jsem mu na to jen.

Zajel mi rukou pod tričko na nahá záda, druhou rukou se pod trikem dotknul mého bříška a pomalu se s ní dostal až na má prsa. Stále jsem byla v předklonu s lokty na stole, když jsem se pokusila narovnat, ruka na mých zádech mě chytla zezadu za krk a přidržela mě dole. Začal mě líbat na holou kůži na mém boku, pořád si mě držel za krk, ale druhou rukou se dostal do mých kraťásků, pod tanga, kde si se mnou začal hrát.

Zavřela jsem oči a hluboce vydechla. Mozek mi pomalu začal vypínat a nemohla jsem se soustředit na nic jiného, než na ruku, která pevně držela můj krk tak, abych se nemohla zvednout, na druhou ruku, která se mě snažila vzrušit až k nepříčetnosti, a jeho rty a zuby na mém boku.

Kraťásky padly k zemi, sevření povolilo, vstal a zvedl si mě do náruče. Odnesl si mě do vedlejší místnosti na postel, kde mi stáhl i tričko, a nechal mě nahou ležet a užívat si, jak si stahuje to svoje. Kleká si vedle mě, jednou rukou chytá obě má zápěstí. Druhou zajíždí mezi mé nohy a bere si do úst jednu z mých bradavek. Po chvíli mě začal líbat na krku s jediným cilem. Věděl, že z toho zešílím. A taky že jo, v kombinaci s jeho neposednými prsty ve vlhkém prostůrku mezi mými nohami. Vzdechy jsem vyměnila za kňourání, na které se mě jen zeptal: "Copak?", ale odpověď nečekal. Pokračoval dál. Pustil má zápěstí, pomalu mě líbal níž a níž, na klíční kosti, na dekolt, objel jazykem obě mé bradavky. Obkroužil piercing v pupíku a nakonec jsem ho ucítila mezi svýma nohama. Užíval si to, já taky, šílenství pokračovalo.

Po pár minutách si vzpomněl na svou kouřící panenku. Chtěl něco na oplátku. Stáhnul si kalhoty a kleknul si obkročmo nade mě.

"Teď mi ho vykouříš, jo?" pohladil mě ve vlasech.

Skousla jsem si spodní ret a provokativně jsem se na něj podívala. Stále jsem se nesmířila s tím, že si mě vychovává jako svého psa.

"Ne?" podíval se na mě tím hlubokým hnědým úkosem, já skousla ret ještě víc a pohled vyměnila za zoufalý.

Nepřestával se na mě dívat. Topila jsem se, v těch hlubinách. Prudce do mě vklouznul prsty a já pootevřela ústa. Možná vzrušením, možná mě tím už trochu donutil poslechnout rozkaz. Přiblížil ho blíž k mým ústům, ale stále jsem si ho nevzala.

"Jak chceš," začal mě tam dole trápit. Nechtěl, aby se mi to líbilo, a taky se mu to dařilo. Bylo to příjemné i nepříjemné zároveň, chtěla jsem, aby pokračoval, ale potřebovala jsem, aby skončil. Otevřela jsem ústa, ale nedal mi ho. Bylo pozdě, chtěl, abych škemrala.

"Prosím," zašeptala jsem.

"Co?"

"Prosím, vykouřím ti ho!" řekla jsem rychle.

"Chceš ho?"

"Jo..." zaprosila jsem očima.

Přestal mě mučit a dal mi ho do úst, pohyboval jím v nich. Podle svého tempa, začal pomalu, ale zrychloval. Hrál si při tom s jedním mým prsem, držel mě pod krkem, já ho jednou rukou dráždila na bradavce. Druhou rukou jsem ho nehty hladila po zádech a stehně. Užival si to. Chválil svou panenku, že jí to přeci jen nakonec jde. Líbilo se mi, jak byl spokojený, já byla taky.

Začal vzdychat, vyndal ho ze mě a pomohl si rukou. Po chvilce jsem ucítila na svých prsou, jak se mu ulevilo. Chviličku to ještě rozdýchával v kleče, potom si lehnul vedle mě a já se k němu otočila a začala ho líbat na krku. Přitáhnul si mě pořádně k sobě a hladil mě po zádech...

Komentáře

Oblíbené příspěvky